کد خبر : 143467
تاریخ انتشار : جمعه 29 شهریور 1398 - 11:21
-

بی غم:احساس کنم، نمی‌توانم گیتی پسند را قهرمان کنم، از این تیم خواهم رفت/ مس متکی به تکنیک فردی بازیکنانش است

بی غم:احساس کنم، نمی‌توانم گیتی پسند را قهرمان کنم، از این تیم خواهم رفت/ مس متکی به تکنیک فردی بازیکنانش است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، حمید بی‌غم پس از شکست ۳ بر ۲ تیمش مقابل مس سونگون در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: در این دیدار از نظر کیفی شاهد بازی خوبی از سوی دو تیم بودیم. وی افزود: ما برای این بازی ۵ بازیکن جوان آورده بودیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، حمید بی‌غم پس از شکست ۳ بر ۲ تیمش مقابل مس سونگون در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: در این دیدار از نظر کیفی شاهد بازی خوبی از سوی دو تیم بودیم.

وی افزود: ما برای این بازی ۵ بازیکن جوان آورده بودیم که برای نخستین بار سالن شهید پورشریفی تبریز را می‌دیدند. دروازه‌بان ما نخستین بازی لیگ برتری خود را انجام داد و فوق‌العاده بازی کرد. افتخار می‌کنم که به بازیکنان جوان بازی داده‌ام.

سرمربی گیتی پسند در رابطه با جریان بازی در مصاف با مس سونگون گفت: ما موقعیت‌های گل بیشتری نسبت به حریف داشتیم. در ۵ دقیقه اول بازی باید ۴ گل می‌زدیم اما روی اتفاق گل خوردیم. همان‌طور که گفتم هم از نظر فنی خوب بودیم و هم از نظر تاکتیکی بهتر عمل کردیم. اگر بخواهم به بازیکنانم نمره بدهم به همه آن‌ها ۲۰ می‌دهم.

وی در رابطه با اینکه آیا گیتی پسند به قهرمانی می‌رسد یا خیر گفت: شک نکنید که به دنبال قهرمانی هستیم. اگر روزی احساس کنم که نمی‌توانم گیتی پسند را قهرمان کنم، از این تیم خواهم رفت.

 بی‌غم در مورد شرایط تیم مس سونگون خاطرنشان کرد: تیم مس تیم خوب و متکی به تکنیک فردی بازیکنانش است. برای مثال آن‌ها از قدرت رأس مهدی جاوید و از قدرت دریبل عروجی استفاده می‌کنند. مس از نظر فردی بازیکنان خیلی خوبی دارد و در ادامه راهشان موفق باشند.

سرمربی گیتی پسند در رابطه با اعتراضاتی که نسبت به داوری این دیدار داشت، گفت: در برخی صحنه‌ها که شبیه هم بودند به بازیکنان ما کارت می‌دادند اما به بازیکن مس نمی‌دادند. وقتی در این مورد سؤال می‌کنیم می‌گویند خطای بازیکن مس مربوط به نیمه اول بوده، مگر این موضوع فرقی می‌کند؟ در این بازی سه بار به بازیکنان ما کارت زرد داده شد که دو بازیکنمان سه کارته شدند. من در مورد داوری اعتراضی ندارم چرا که فوق‌العاده بوده و بازی به این سنگینی را خیلی خوب اداره کردند. اعتراض ما فقط به کارت زردها بود.

بی‌غم در رابطه با درگیری‌اش با بازیکن مس پس از پایان این بازی گفت: در آخرین ثانیه دروازه‌بان ما توپ را انداخت و در حال حرکت بود که علیرضا عسکری او را به صورت عمدی زد. ناظر بازی و آقای جابری هم این صحنه را دیدند اما داور کارت نداد. چرا باید بازیکن را بدون توپ بزنیم؟ به هر حال او بازیکن خود من بوده و متأسف هستم.

وی در رابطه با اینکه عسکری از او عذرخواهی کرد یا خیر گفت: بله معذرت‌خواهی کرد. او بازیکن خوبی است که با خود من به مس آمده و قهرمانی ایران و آسیا را کسب کرده است. همیشه می‌گویم وقتی که درگیری پیش می‌آید، هر دو طرف مقصر هستند. در این مورد هم ایشان مقصر بود و هم من.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹

ببین کی از راجع به مس حرف میزنه
کی راجع به اخلاق حرف میزنه
اخه هیچ تیمی مثل گیتی فردی بازی نمیکنه خجالت بکش بابا
خودت با کمک کشاورز اومدی همه دستورات رو هم همون بهت میده اونوقت از حق و عدل و تاکتیک حرف میزنی؟