کد خبر : 143887
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1398 - 14:56
-

۲۱ تیم در لیگ دسته اول چگونه شکل گرفتند؟/سازمان لیگ هم امتیاز فروخت

۲۱ تیم در لیگ دسته اول چگونه شکل گرفتند؟/سازمان لیگ هم امتیاز فروخت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فصل جدید رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال از یکشنبه ۷ مهرماه آغاز می شود و ۲۱ تیم حاضر در این مسابقات در دو گروه با هم رقابت می کنند تا برای کسب دو سهمیه صعود به لیگ برتر تلاش کنند. یکی از مشخصات بارز لیگ دسته اول تغییراتی است که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فصل جدید رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال از یکشنبه ۷ مهرماه آغاز می شود و ۲۱ تیم حاضر در این مسابقات در دو گروه با هم رقابت می کنند تا برای کسب دو سهمیه صعود به لیگ برتر تلاش کنند. یکی از مشخصات بارز لیگ دسته اول تغییراتی است که هر ساله در شکل تیم ها رخ می دهد و شاهد حضور تیم های جدید هستیم. فصل پیش روی لیگ دسته اول با حضور چند مربی صاحبنام و چند بازیکن سرشناس دست کمی از لیگ برتر ندارد و خیلی ها مدتهاست برای شروع این فصل لحظه شماری می کنند.اما برای اینکه بدانیم ۲۱ تیم حاضر در این مسابقات چگونه سر از لیگ یک در آورده اند خواندن این گزارش خالی از لطف نیست.

گروه اول این مسابقات را ۱۰ تیم تشکیل می دهد.در این گروه نفت امیدیه،مقاومت تهران،شهرداری قزوین و ایرالکو اراک سه تیمی هستند که فصل قبل هم در لیگ دسته اول حضور داشتند و این فصل نیز در مسابقات حاضر خواهند بود. در گروه اول تیم پارسیان شهر قدس که با نتایج ضعیف از لیگ برتر سقوط کرد این فصل در لیگ یک حاضر خواهد بود و بعید است شانسی برای صعود به لیگ برتر داشته باشد. هتل کاخ مشهد دیگر تیم حاضر در این گروه است که امتیاز هبلکس خراسان رضوی را خریده است.پاس تهران با صعود از لیگ دسته دوم به لیگ یک وارد مسابقات شده است و به نظر انگیزه زیادی برای لیگ برتری شدن دارد.فولاد سیرجان ایرانیان دیگر تیم صعود کننده از لیگ دسته دوم است که در گروه اول قرار گرفته است.هیات فوتبال کرمانشاه نیز امتیاز پلیمر کرمانشاه را در اختیار گرفته است.اسپیناس زنجان هم تیمی است که با خرید امتیاز از سازمان لیگ وارد بازی ها شده است.بدین ترتیب در گروه اول چهار تیم از فصل قبل، یک تیم سقوط کرده از لیگ برتر، دو تیم صعود کرده از لیگ دسته اول، دو تیم که امتیاز تیم دیگری را خریده و یک تیم که امتیاز از سازمان لیگ خریده حضور دارند.

گروه دوم این پیکارها هم به نظر گروه دشوارتری هم می آید با تنوع تیمها روبروست و رقابت در این گروه دیدنی خواهد بود. در این گروه تیم های سفیر گفتمان تهران،خالص سازان زنجان و شهرداری رشت از فصل قبل در بازی ها حضور دارند.تیم شهرداری ساوه تیمی است که از لیگ برتر سقوط کرده و حالا با رضا عقابی در سودای بازگشت به این پیکارهاست. تیم گهر زمین سیرجان با خرید امتیاز رسالت مازندران وارد مسابقات شده است،صنایع غذایی آرنوش کاشان امتیاز اجاره ای به رعد پدافند اصفهان را پس گرفته است، نماسازان ساحل آبادان امتیاز آساره اندیمشک را در اختیار گرفته و شهرداری قرچک نیز با خرید امتیاز پاس ناجا البرز که به لیگ یک صعود کرده وارد لیگ شده است. در این گروه تیمهای فودکا تهران،کراپ قزوین و پاسارگاد شهرکرد نیز با خرید امتیاز از سازمان لیگ وارد بازیها شده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.