کد خبر : 143897
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مهر 1398 - 11:53
-

جدال فوتسال ایران با حریف همیشگی برای قهرمانی

جدال فوتسال ایران با حریف همیشگی برای قهرمانی
تیم ملی فوتسال ایران امروز با روسیه دیدار می کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران امروز (چهارشنبه) در آخرین بازی خود در تورنمنت کاسپین روسیه برای رسیدن به عنوان قهرمانی این مسابقات به مصاف میزبان بازی‌ها می‌رود. شاگردان ناظم الشریعه در دو بازی اول خود در این مسابقات تیم قزاقستان را شکست داده و با آذربایجان به تساوی رسیدند و در شرایطی امروز به مصاف روسیه می‌روند که حریف آنها نیز با کسب چهار امتیاز از دو بازی تنها به دلیل گل زده کمتر نسبت به ایران در جایگاه دوم قرار دارد تا تیم فوتسال کشورمان با یک تساوی در بازی امروز نیز قهرمان بازی‌ها شود.

تیم ملی روسیه که عنوان نایب قهرمانی جهان را یدک می‌کشد پس از شکست دادن ایران در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۶ ، چهار بار دیگر در قالب بازی‌های دوستانه با تیم کشورمان روبرو شد که از این چهار بازی سه بازی با برتری ایران و یک بازی با پیروزی روسیه همراه بوده است.

تیم ملی ایران در دوره قبلی تورنمنت کاسپین در اصفهان موفق شد روسیه را با نتیجه پر گل ۴ بر صفر شکست دهد و به نظر می‌رسد روس‌ها جدا از رسیدن به قهرمانی به دنبال انتقام آن شکست هم هستند.

روسیه در سال‌های اخیر پای ثابت بازی‌های دوستانه تیم ایران بوده و حالا دو تیم برای سی و سومین بار با هم روبرو می شوند. در ۳۲ تقابل قبلی ۹ برد برای ایران و ۱۳ برد برای روسیه بوده و ۱۰ دیدار دو تیم هم با تساوی خاتمه یافته است.

تیم ملی پس از برگزاری بازی با روسیه به ایران می‌آید تا اواخر مهرماه در مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا که در ارومیه برگزار می‌شود شرکت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.