کد خبر : 143911
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مهر 1398 - 15:21
-

پرهیزکار : مسابقات در این سطح به پیشرفت فوتسال جهان کمک می کند/ به همکاری طولانی مدت با فوتسال روسیه افتخار می کنیم

پرهیزکار : مسابقات در این سطح  به پیشرفت  فوتسال جهان کمک می کند/ به همکاری طولانی مدت با فوتسال روسیه افتخار می کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رئیس کمیته فوتسال در خصوص جام کاسپین گفت : مسابقات در این سطح به پیشرفت کل فوتسال جهان کمک می کند. داورد پرهیزکار افزود : برای ایران افتخار بزرگی است که در این جام بازی کند ، به روسیه بیاید و به خصوص در مقابل روسیه بایستد که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رئیس کمیته فوتسال در خصوص جام کاسپین گفت : مسابقات در این سطح به پیشرفت کل فوتسال جهان کمک می کند.

داورد پرهیزکار افزود : برای ایران افتخار بزرگی است که در این جام بازی کند ، به روسیه بیاید و به خصوص در مقابل روسیه بایستد که یکی از قدرتمندترین جهان است.

وی با تشکر از فدراسیون روسیه برای دعوت به سازماندهی عالیاین مسابقات اشاره کرد و گفت: ما به همکاری طولانی مدت با فوتسال روسیه افتخار می کنیم و آماده گسترش آن هستیم.

پرهیزکار به مسئولان مسابقات پیشنهاد داد که : فکر می کنم شما می توانید در مورد برگزاری چنین مسابقاتی هم برای تیم های جوانان و هم برای بانوان فکر کنید. بیش از ۱۰ سال است که همکاری های روسیه و ایران در زمینه توسعه فوتسال ادامه دارد. تیم های آقایان ، جوانان ، بانوان ما به طور مرتب مسابقات دوستانه برگزار می کنند.

رئیس کمیته فوتسال ادامه داد : در منطقه آسیا در حال حاضر ما رقیبان زیادی نداریم و به همین دلیل ما این فرصت را داریم که مرتباً با تیم های ملی روسیه بازی کنیم. امروز تعدادی از بازیکنانی که اخیراً در سطح تیم های جوانان با روس ها رقابت کرده اند ، به تیم اول راه یافته اند. ما مشتاقانه منتظر توسعه همکاری های خود هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.