کد خبر : 144054
تاریخ انتشار : شنبه 6 مهر 1398 - 16:08
-

با نیمکت های داغ ۲۲ تیم لیگ دسته اول آشنا شوید

با نیمکت های داغ ۲۲ تیم لیگ دسته اول آشنا شوید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فصل جدید لیگ دسته اول از فردا آغاز می شود و ۲۲ تیم حاضر در این پیکارها برای کسب دو سهمیه صعود به لیگ برتر تلاش می کنند.در این میان برخی تیم ها با استخدام مربیان سرشناس سودای لیگ برتری شدن دارند و برخی تیم ها نیز با کادرفنی بومی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فصل جدید لیگ دسته اول از فردا آغاز می شود و ۲۲ تیم حاضر در این پیکارها برای کسب دو سهمیه صعود به لیگ برتر تلاش می کنند.در این میان برخی تیم ها با استخدام مربیان سرشناس سودای لیگ برتری شدن دارند و برخی تیم ها نیز با کادرفنی بومی و بازیکنان بومی وارد لیگ دسته اول شده اند.در ادامه نگاهی داریم به نیمکت ۲۲ تیم لیگ دسته اولی فوتسال:

گروه اول

نفت امیدیه:تیمی که در سالهای اخیر در زمره مدعیان به صعود بوده و تا پلی آف هم پیش آمده این فصل با هدایت محمدرضا داوودی نژاد سرمربی سابق حفاری خوزستان وارد مسابقات می شود.

مقاومت تهران:تیم نظامی تهران که با اتکا به بازیکنان سرباز وارد لیگ یک شده با هدایت محمد خدادادی در مسابقات لیگ یک شرکت می کند.

شهرداری قزوین:این تیم با هدایت محمد باغبان صالحی مربی قزوینی فوتسال در لیگ دسته اول حاضر است و با حضور بازیکنانی چون علی عبدالهی،محمد طاهری،مهدی کاتبی و… برای صعود به لیگ برتر می جنگد.

هتل کاخ مشهد: این تیم که امتیاز هبلکس خراسان رضوی را در اختیار گرفته از مدتها قبل با محسن زارعی استارت زده و امیدوار است با این ملی پوش سابق سهمیه صعود به لیگ برتر ار کسب کند.

ایرالکو اراک: این تیم که فصل پیش در تا آستانه مدعی شدن هم پیش رفت بار دیگر هدایت تیم خود را به سید محمد موسوی سپرده و امیدوار است نتایج خوبی که با این مربی گرفته را تکرار کند.

پاس تهران:سعید دل انگیز که نتایج خوبی با تیم پاس تهران گرفت در این فصل لیگ دسته اول نیز هدایت تیم تهرانی را بر عهده خواهد داشت.

هیات فوتبال کرمانشاه: این تیم قرار بود با نام پلیمر کرمانشاه در مسابقات شرکت کند که هنوز اسپانسر آنها مشخص نیست.هدایت این تیم بر عهده بهروز درکه است و کرمانشاهی ها کار سختی برای پیمودن راه شاهین تا لیگ برتر دارند.

فولاد سیرجان ایرانیان:این تیم که تمام بازی هایش در کرمان برگزار می شود با هدایت امیر هادی زاده مربی کرمانی در مسابقات شرکت خواهد کرد.

اسپیناس زنجان: یکی از دو تیم زنجانی حاضر در لیگ دسته اول با هدایت اکبر چراغی نیا به دنبال اثبات شایستگی های فوتسال این خطه است.

پارسیان شهرقدس:تیمی که با مدیریت ضعیف و با شائبه تبلیغاتی بودن تیمداری مالکش این بار در خرید امتیاز لیگ برتر ناکام بود با وضعیت بد مالی وارد لیگ دسته اول شده است.هدایت این تیم بر عهده اسماعیل طاهری است که پیش از این هم هدایت پارسیان در لیگ برتر را بر عهده داشت.این تیم برای بقا در لیگ یک تلاش می کند.

جندی شاپور دزفول:تیمی که در آخرین لحظات به لیگ دسته اول اضافه شد در هفته اول استراحت خواهد داشت و در تلاش است تا تیمی آبرومند را برای حضور در مسابقات تشکیل دهد.هدایت این تیم برعهده مجید بوستانی دزفولی است.

گروه دوم

شهردرای ساوه:تیمی که از لیگ برتر سقوط کرد بار دیگر به مربی بومی خود رضا عقابی اعتماد کرده و امیدوار است با این مربی طعم صعود به لیگ برتر را بچشد.

سفیر گفتمان تهران:این تیم که فصل قبل تا آستانه صعود به لیگ برتر رفت در این فصل هم جزو مدعیان خواهد بود.هدایت این تیم بر عهده علی تاجیک است.

شهرداری رشت:زمزمه هایی مبنی بر عدم تیمداری شهرداری و حضور سپیدرود آستانه به جای این تیم در گروه دوم به گوش می رسد با این حال رشتی ها از مدتها قبل با حسن ارسلانی استارت زده وبرای لیگ یک آماده شده اند.

خالص سازان زنجان:دیگر تیم زنجانی حاضر در لیگ یک با هدایت مجید اوصالی در مسابقات شرکت خواهد کرد.

گهر زمین سیرجان:از تیم های تازه وارد لیگ دسته اول است که با هدایت مجید تیکدری بازیکن سابق تیم ملی سودای حضور در لیگ برتر را دارد.

آرنوش کاشان:این تیم که ابتدا قرار بود با هزینه زیاد در لیگ شرکت کند با کاهش هزینه ها و با ترکیبی گمنام م وارد بازی ها می شود.هدایت این تیم بر عهده سعید محمودی است.

شهرداری قرچک: تیمی که با خرید امتیاز پاس ناجا البرز در لیگ یک حاضر شده خیلی دیر استارت زد. هدایت این تیم بر عهده محمود خوراکچی مربی مطرح فوتسال ایران است که این امر توقعات از تیم قرچکی را بالا برده است.

نماسازان ساحل آبادان:تیم گمنام آبادانی که تلاش می کند آبادان را صاحب تیمی در لیگ برتر کند با هدایت حسین یازعی در لیگ یک شرکت می کند.

تابلو نصر شهرکرد:این تیم قرار بود با نام پاسارگاد در لیگ یک شرکت کند اما در آخرین لحظات اسپانسر این تیم تغییر کرد.هدایت شهرکردی ها بر عهده علی زندی پور است که در لیگ برتر،لیگ یک و لیگ دو مربیگری کرده و با وجود جوانی با تجربه است.

کراپ قزوین:از تیم های متمول و پرمهره لیگ دسته اول و در زمره مدعیان جدی صعود به لیگ برتر از مدتها قبل با حسین افضلی مربی مطرح اصفهانی که سابقه قهرمانی در لیگ برتر و آسیا را دارد استارت زده و می خواهد قزوین را پس از سالها صاحب تیمی در لیگ برتر کند.

فودکا تهران:هدایت این تیم بر عهده سعید عبدلوند مربی قرچکی فوتسال است و بازی های این تیم در شهرری برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.