کد خبر : 143968
تاریخ انتشار : شنبه 6 مهر 1398 - 13:26
-

سال خلوت تیم ملی فوتسال پس از ۱۴ سال

سال خلوت تیم ملی فوتسال پس از ۱۴ سال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران در هفته‌ای که گذشت اولین بازی خود در سال ۹۸ و سومین بازی خود در سال ۲۰۱۹ میلادی را برگزار کرد، این در حالی است که پس از سال ۲۰۰۵ شاهد خلوت ترین سال برای فوتسال ملی هستیم. تیم ملی فوتسال ایران هفته اخیر در تورنمنت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران در هفته‌ای که گذشت اولین بازی خود در سال ۹۸ و سومین بازی خود در سال ۲۰۱۹ میلادی را برگزار کرد، این در حالی است که پس از سال ۲۰۰۵ شاهد خلوت ترین سال برای فوتسال ملی هستیم.

تیم ملی فوتسال ایران هفته اخیر در تورنمنت کاسپین آستارخان به مصاف تیم ملی قزاقستان، آذربایجان و روسیه رفت. بازی با قزاقستان اولین مصاف ایران در سال ۹۸ شمسی و سومین بازی ایران در سال ۲۰۱۹ میلادی بود. پیش از این تیم ایران در اوایل سال ۲۰۱۹ دو بازی دوستانه با تیم ملی صربستان برگزار کرد.

با احتساب این ۵ بازی با دو بازی در مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا و سه بازی در تورنمنت مشهد تا پایان سال ۲۰۱۹ ایران تنها ۱۰ بازی ملی را در این سال میلادی خواهد داشت که پس از سال ۲۰۰۵ کمترین بازی ملی در یک سال میلادی برای این تیم است.

البته بازی با تیم‌هایی مثل بلژیک، ایتالیا و فرانسه نیز در برنامه‌های تیم ملی است اما با توجه به نبود فیفا دی تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی احتمالا این بازی‌ها به سال ۲۰۲۰ موکول خواهد شد.

بازی‌هایی که البته با قوانین و تحریم‌های جدید یوفا، برگزاری آنها از هم‌اکنون در هاله‌ای از ابهام است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.