کد خبر : 144156
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مهر 1398 - 18:39
-

تقوی :حجی زاده داور به هیچ عنوان در حد و اندازه این مسابقه نبود / بعضی از داوران سفارشی هستند / نمی خواهم از درخواست های «بی‌جا» که داشتند، چیزی بگویم

تقوی :حجی زاده داور به هیچ عنوان در حد و اندازه این مسابقه نبود / بعضی از داوران سفارشی هستند / نمی خواهم از درخواست های «بی‌جا» که داشتند، چیزی بگویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرپرست تیم فوتسال ستارگان ورامین با بیان اینکه بعضی از داوران در فوتسال سفارشی هستند، به شدت از گزارش داور و نماینده مسابقه با تیم بهبهان که آرای انضباطی را در پی داشت، انتقاد کرد. دیدار تیم های فوتسال ستارگان ورامین و اهورا بهبهان در حالی در هفته یازدهم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرپرست تیم فوتسال ستارگان ورامین با بیان اینکه بعضی از داوران در فوتسال سفارشی هستند، به شدت از گزارش داور و نماینده مسابقه با تیم بهبهان که آرای انضباطی را در پی داشت، انتقاد کرد.

دیدار تیم های فوتسال ستارگان ورامین و اهورا بهبهان در حالی در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال با برتری ستارگان به پایان رسید که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز آرای انضباطی این مسابقه را منتشر کرد.

در بخشی از این آرا، اکبر تقوی سرپرست تیم ستارگان ورامین به دلیل «اعتراض و اهانت و فحاشی به داوران»  به سه جلسه محرومیت و پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

اکبر تقوی در واکنش به این آرا گفت: هیچ ایرادی به کمیته انضباطی نمی گیرم بلکه این ایراد متوجه کسانی است که فدراسیون و کمیته فوتسال به مسابقات اعزام می کنند. بنده در سال های گذشته مورد انضباطی نداشته ام. آقای حجی زاده داور مسابقه به هیچ عنوان در حد و اندازه این مسابقه نبود. متاسفانه بعضی از داوران در فوتسال سفارشی هستند و به راحتی در گزارش ها و بازی ها دست می برند.

تقوی ادامه داد: نماینده مسابقه هم کسی بود که به نظرم حتی لیگ برتر را یکبار از نزدیک ندیده است. دو آدم ناشی (داور و نماینده مسابقه) را برای بازی ما با اهورا به سالن فرستاده بودند. آنها کوچکترین و معمولی ترین چیزها در فوتسال را گزارش کردند و گزارش هایشان خلاف واقع بوده است.

سرپرست تیم ستارگان ورامین یادآور شد: من اهانتی به داور نکردم ولی به دروغ گزارشی را نوشته اند. انصاف در این گزارش رعایت نشده و بغض و غرض ورزی در آن دیده می شود. داور در ۱۷ ثانیه پایانی بازی یک پنالتی صد درصد اشتباه برای تیم حریف گرفت. یک موقع پنالتی ۹۹ درصد اشتباه و یک درصد درست است ولی تصمیم داور برای تیم حریف صد درصد غلط بود. خوشبختانه دروازه بان ما این پنالتی را مهار کرد. بعد از بازی با داور بحث کردم. پس از ۲۰ سال حضور در فوتسال آنقدر تجربه دارم که جوری صحبت کنم تا محروم نشوم. متاسفانه داوران و نماینده بازی بی تجربه بودند.

تقوی در ادامه به مسائلی اشاره کرد که ممکن است شکایت تیم ستارگان را از داور و نماینده مسابقه به کمیته اخلاق در پی داشته باشد. وی گفت: دو، سه موضوع هست که نمی خواهم رسانه ای کنم. این مسائل را با باشگاه در میان می گذارم و از نماینده و داور بازی به کمیته اخلاق شکایت می کنیم. الان نمی خواهم از درخواست های «بی‌جا» که آقایان قبل از مسابقه داشتند، چیزی بگویم.

سرپرست تیم ستارگان ورامین یادآور شد: امیدوارم تعداد داورانی که در لیگ برتر فوتسال سفارشی سوت می زنند، کم شود. امسال داوری ها بد نبوده است ولی هستند کسانی که حقشان حتی قضاوت در لیگ دسته یک هم نیست چه برسد به لیگ برتر. آنها زحمات یک تیم را هدر می دهند.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.