کد خبر : 144173
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مهر 1398 - 10:27
-

برزگر: سایپا با بازیکنانی که در اختیار دارد، طبیعی بود که برتر باشد

برزگر: سایپا با بازیکنانی که در اختیار دارد، طبیعی بود که برتر باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نجمه برزگر در مورد باخت سنگین تیمش مقابل سایپا تهران در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: در این بازی خیلی بد بودیم و حقمان بود که ببازیم، متاسفانه دروازه بان تیم مصدوم بود و با اما و اگر در ترکیب تیم قرار گرفت و نتوانست خوب بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نجمه برزگر در مورد باخت سنگین تیمش مقابل سایپا تهران در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: در این بازی خیلی بد بودیم و حقمان بود که ببازیم، متاسفانه دروازه بان تیم مصدوم بود و با اما و اگر در ترکیب تیم قرار گرفت و نتوانست خوب بازی کند.

وی افزود: دروازه بان دوم تیم هم مصدوم بود و در واقع ما مقابل سایپا به ناچار با ۲ گلر آسیب دیده به میدان رفتیم و خوب نبودیم.

سرمربی تیم فوتسال پارس آرای شیراز با تبریک به تیم سایپا گفت: تیم حریف خوب و باتجربه است و با بازیکنانی که در اختیار دارد، طبیعی بود که برتر باشد.

وی افزود: هر چه از آغاز فصل می‌گذرد بازیکنان بیشتر مصدوم می‌شوند و این موضوع کار را برای تیم سخت می‌کند، هفته گذشته به خاطر همین مصدومیت‌ها نتوانستیم خوب تمرین کنیم، اما تلاش می‌کنیم در هفته‌های آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

تیم فوتسال بانوان پارس آرای شیراز که در سالن غدیر نیروی انتظامی تهران مهمان سایپا بود، با نتیجه ۱۲ بر صفر مغلوب حریفش شد و از رده هفتم به رده دهم جدول رده بندی سقوط کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.