کد خبر : 144233
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1398 - 13:39
-

جدایی نیمی از اعضای کمیته فنی فوتسال/ اتاق فکر در کما!

جدایی نیمی از اعضای کمیته فنی فوتسال/ اتاق فکر در کما!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شاید روزی که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با پیشنهاد محمدحسن انصاریفرد رئیس وقت کمیته فنی فوتسال احکام اعضای جدید این کمیته را صادر کرد هیچکس فکر نمی کرد عمر کاری این کمیته به ۶ ماه نرسد. ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ به صورت رسمی میرشاد ماجدی، بهرام رضاییان، محمدحسین علیزاده، غلامعلی هنرپیشه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شاید روزی که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با پیشنهاد محمدحسن انصاریفرد رئیس وقت کمیته فنی فوتسال احکام اعضای جدید این کمیته را صادر کرد هیچکس فکر نمی کرد عمر کاری این کمیته به ۶ ماه نرسد.

۱۳ بهمن ۱۳۹۷ به صورت رسمی میرشاد ماجدی، بهرام رضاییان، محمدحسین علیزاده، غلامعلی هنرپیشه ، شهاب‌الدین سفال‌منش، وحید شمسایی و پریا شهریاری به عنوان اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی معرفی شدند و مهدی تاج در جلسه ای با حضور این افراد، حکم آنها را در اختیارشان گذاشت.

سرنوشت کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی اما عجیبتر از آن چیزی بود که انتظار می رفت. انصاریفرد رئیس کمیته در تاریخ ۲۲ مرداد از سمت خود استعفا کرد و همین تصمیم سکته سنگینی را به فعالیت های اتاق فکر فوتسال وارد کرد.

بعد از انصاریفرد، وحید شمسایی یکی از فنی‌ترین اعضای این کمیته هم در حمایت از رئیس مستعفی از سمتش کناره گیری کرد. از سوی دیگر شهاب سفال منش کانادا را برای ادامه فعالیت های فوتسالی خود انتخاب کرد و برای راه اندازی و توسعه فوتسال کانادا راهی این کشور شد.

همچنین بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی که به واسطه تیم فوتبال ساحلی این باشگاه در کمیته فنی حضور داشت، از سمت خود در باشگاه پارس برکنار شد تا یک عضو دیگر از تعداد افراد حاضر در کمیته فنی کم شود.

در واقع از تیم ۸ نفره کمیته فنی فوتسال با حضور انصاریفرد، چهار نفر به دلایل مختلف از سمت هایشان کنار رفته اند و فقط پریا شهریاری، میرشاد ماجدی، محمدحسین علیزاده و غلامعلی هنرپیشه در کمیته فنی باقی مانده اند.

این در حالی است که این کمیته مدت هاست جلسه ای نداشته و در میان هیاهوی لیگ برتر و برنامه های تیم ملی فوتبال، به فراموشی سپرده شده است. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هیچ اظهارنظر رسمی در ارتباط با کمیته فنی که اتاق فکر فوتسال محسوب می شود، نداشته است.

هرچند داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال دو روز پیش تاکید کرد که جلسه کمیته فنی این هفته یا هفته آینده تشکیل می شود ولی هنوز هیچ ابلاغی در این ارتباط به اعضای باقیمانده کمیته فنی نشده است.

اهمیت برگزاری این جلسه مربوط به ابهامات و بی برنامگی هایی است که در بخش های مختلف فوتسال از جمله انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان و انتخاب سرمربی تیم فوتسال جوانان وجود دارد. تیم فوتسال جوانان حدود یک سال دیگر باید در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا شرکت کند و تیم بانوان هم بعد از قهرمانی در آسیا بدون سرمربی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲:۳۳

این هفته اون هفته داوود حموم نرفته