کد خبر : 144217
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1398 - 13:25
-

پرهیزکار: ۵ گزینه برای جوانان و سه گزینه برای بانوان مطرح است

پرهیزکار: ۵ گزینه برای جوانان و سه گزینه برای بانوان مطرح است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، داود پرهیزکار،رییس کمیته فوتسال در ابتدا درخصوص شرایط تیم ملی فوتسال بزرگسالان گفت: پس از تورنمنت چهارجانبه آستاراخان ، اولین اردوی تیم ملی از ۱۳ تا ۱۶ مهر برگزار می شود. برای این اردو پنج جلسه تمرین و ۲ جلسه بدنسازی برنامه ریزی شده است تا بازیکنان به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، داود پرهیزکار،رییس کمیته فوتسال در ابتدا درخصوص شرایط تیم ملی فوتسال بزرگسالان گفت: پس از تورنمنت چهارجانبه آستاراخان ، اولین اردوی تیم ملی از ۱۳ تا ۱۶ مهر برگزار می شود. برای این اردو پنج جلسه تمرین و ۲ جلسه بدنسازی برنامه ریزی شده است تا بازیکنان به هماهنگی لازم و مدنظر کادرفنی برسند.

وی ادامه داد: بازیکنان پس از این اردو در اختیار باشگاه هایشان قرار می‌گیرند تا اینکه در ۲۷ مهر به اردوی متصل به اعزام به مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا دعوت شوند. بازیکنان پس از پشت سر گذاشتن چند نوبت تمرینی در نهایت ۲۹ مهر عازم ارومیه خواهند شد تا مسابقات خود را از یکم تا سوم آبان در سالن غدیر ارومیه پیگیری کنند.

رییس کمیته فوتسال درخصوص انتخاب کادرفنی تیم ‌فوتسال بانوان و تیم پایه پسران و دختران گفت: باتوجه به تغییر تاریخ برگزاری مسابقات مقدماتی فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا پسران از اواخر خرداد به آبان ۱۳۹۹ و ایجاد فرصت مناسب برای برگزاری اردو و هماهنگی بازی‌های دوستانه، پنج گزینه پیشنهادی کمیته فوتسال برای سرمربیگری تیم زیر ۲۰ سال پسران در جلسه آتی کمیته فنی و توسعه مطرح خواهد شد. ضمن اینکه از ۳ گزینه مطرح شده از سوی کمیته بانوان، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان انتخاب خواهد شد.

وی افزود: باتوجه به برگزاری شایسته المپیاد دختران فوتسال کشور ، کادرفنی تیم های پایه دختران نیز در جلسه مورد بحث قرار خواهد گرفت تا با انتخاب یک کادر فنی واحد ، آماده سازی تیم های پایه فوتسال دختران آغاز شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲:۳۵

اشتباه رعدی رو تکرار نکنین زنها با سرمربی مرد کنار نمیان خودتون میدونین که همون قضیه بله