کد خبر : 144262
تاریخ انتشار : جمعه 12 مهر 1398 - 13:26
-

ناظم الشریعه:هنوز پاداش قهرمانی ایران در مسابقات فوتسال آسیا را نگرفتیم/ مخالفتی برای برگزاری دیدار خداحافظی شمسایی نداریم

ناظم الشریعه:هنوز پاداش قهرمانی ایران در مسابقات فوتسال آسیا را نگرفتیم/ مخالفتی برای برگزاری دیدار خداحافظی شمسایی نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال، میشل پتروس مربی دروازه‌بان‌ها شب گذشته قبل از دیدار خیریه فوتسال تیم ملی پیشکسوتان ایران (یاران مرحوم حسن حسین‌زاده دبیر فقید کمیته فوتسال) و تیم فوتسال یاران مرحوم حسین قوی از حامیان ورزش در این شهرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال، میشل پتروس مربی دروازه‌بان‌ها شب گذشته قبل از دیدار خیریه فوتسال تیم ملی پیشکسوتان ایران (یاران مرحوم حسن حسین‌زاده دبیر فقید کمیته فوتسال) و تیم فوتسال یاران مرحوم حسین قوی از حامیان ورزش در این شهرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبر حاضر شدند.

سرمربی تیم فوتسال ایران در این نشست با اشاره به اینکه این دیدار خیریه به نفع بیماران سرطانی انجمن آرین برگزار می‌شود، اظهار کرد: سال گذشته پس از نشست با مسؤولان آملی ایده ایجاد تیم فوتسال پیشکسوتان ایجاد شده و این تیم تشکیل شد.

محمد ناظم‌الشریعه افزود: برای دومین سال پیاپی برای یادبود درگذشت عزیزان ورزش فوتسال بار دیگر در آمل گردهم می‌آییم و حاصل بلیط‌فروشی برای بیماران و کودکان سرطانی هزینه می‌شود.

وی با اعلام اینکه تیم فوتسال پیشکسوتان تاکنون توانستند دیدارهای خیریه فراوان در شهرهای تبریز، همدان، یزد و دیگر استان‌ها انجام دهند، تصریح کرد: باید در راستای انجام امور خیر گام‌های بیشتری برداشته شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به چگونگی برگزاری لیگ برتر و شناسایی بازیکنان برای لیگ برتر، گفت: بهترین عامل برای دارا بودن تیم ملی مهیا و آماده داشتن لیگ مناسب است هر چند با حضور و کشف استعدادها مشخص می‌شود که لیگ برتر با شرایط مناسبی روبرو بود یا خیر.

این مربی با اعلام اینکه از دو سال گذشته تاکنون در زمینه وضعیت استعدادها شرایط مناسبی نداشتیم، ادامه داد: عامل دیگر برای آنالیز کیفیت لیگ برتر وضعیت اقتصادی است، عدم حضور اسپانسرهای مختلف باعث ضربه به تیم ملی می‌شود.

ناظم‌الشریعه با بیان اینکه شرایط اقتصادی لیگ برتر در رشد و ترقی تیم ملی اثرگذار است، یادآور شد: راه‌هایی برای تغییر شرایط اقتصادی هم وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در مقابل تغییراتی که در زمینه اقتصادی به وجود می‌آید مقاومت ایجاد می‌شود، ادامه داد: البته وجود تغییرات در سطح مدیریتی هم در تیم ملی اثر دارد، ثبات مدیریت می‌تواند باعث اثرات مطلوب شود هرچند تغییرات مختلف باعث تغییر دیدگاه‌ها می‌شود البته باید به شرایط فنی در تیم ملی اقدامات به صورتی رقم بخورد که تغییرات در روند تیم ملی اثر چندان نداشته باشد و کمترین ضربه وارد شود.

سرمربی تیم ملی با اعلام اینکه باید با حمایت و مدیریت مطلوب تیم سوم فوتسال دنیا روند رو به رشد را همیشه پیش رو داشته باشد، یادآور شد: انتظار می‌رود برای بازی‌های تدارکاتی بهترین برنامه‌ریزی لحاظ شود.

این مربی، در مورد نظر موافق یا مخالف برای برگزاری دیدار خداحافظی وحید شمسایی و دعوت مجدد او به تیم ملی، بیان کرد: وحید شمسایی یکی از بزرگان فوتسال آسیا، ایران و جهان است، برای دیدار خداحافظی این بازیکن در گذشته برنامه‌ریزی‌هایی انجام شد ولی تیم ملی قطر خود را به این دیدار نرساند.

ناظم‌الشریعه با اشاره به موافقت شمسایی، کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال برای برگزاری دیدار خداحافظی تصریح کرد: کادر فنی تیم ملی و من برای برگزاری این دیدار هیچ مخالفتی نداریم و همیشه موافق بودیم البته انتخاب تیم ملی برای دیدار خداحافظی و موافقت طرفین مهم است.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا تاکنون پاداش دوازدهمین قهرمانی تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی ملت‌های آسیا را دریافت کردید، گفت: ایران اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۶ با غلبه بر کشور ژاپن در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا توانست در سکوی نخست قاره کهن بایستد، برای قهرمانی این رقابت‎ها قول‌های زیادی برای پاداش ملی‌پوشان داده شد ولی وعده‌های پاداش محقق نشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹

آقاى سرمربى حواسش به همه چى هست به جز تیم ملى که سال حساسى در پیش داره نتیجه اون خوردن ٩ گل از روسیه میشه بجاى این کارهاى حاشیه اى حواست به تیم ملى باشه در جام جهانى آبرو ریزى نکنى آقاى ناظم مدرسه!!