کد خبر : 144277
تاریخ انتشار : جمعه 12 مهر 1398 - 18:10
-

پیروزی درخشان سفیر در دربی تهران/برد نفتی ها در خانه شهرداری قزوین/صعود پاس به صدر جدول گروه اول/برد پرگل شاگردان محسن زارعی/گهر باخت را با تساوی عوض کرد/بازی پینگ پنگی را نماسازان برد

پیروزی درخشان سفیر در دربی تهران/برد نفتی ها در خانه شهرداری قزوین/صعود پاس به صدر جدول گروه اول/برد پرگل شاگردان محسن زارعی/گهر باخت را با تساوی عوض کرد/بازی پینگ پنگی را نماسازان برد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته دوم لیگ دسته اول عصر امروز با برگزاری ۸ دیدار در دو گروه آغاز شد.این هفته بازی تیم های فودکا تهران با شهرداری رشت به دلیل انصراف تیم رشتی لغو شد و بازی پارسیان شهر قدس با مقاومت تهران هم به دلیل حضور تیم مقاومت در لیگ برتر امیدها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته دوم لیگ دسته اول عصر امروز با برگزاری ۸ دیدار در دو گروه آغاز شد.این هفته بازی تیم های فودکا تهران با شهرداری رشت به دلیل انصراف تیم رشتی لغو شد و بازی پارسیان شهر قدس با مقاومت تهران هم به دلیل حضور تیم مقاومت در لیگ برتر امیدها به زمان دیگری موکول شد.در گروه اول هیات فوتبال کرمانشاه و در گروه دوم تابلو نصر پاسارگاد استراحت داشتند.

گروه اول

در این گروه تیم اسپیناس زنجان در مصاف با جندی شاپور دزفول برگزار کننده اولین بازی این هفته بودند.مصاف دو تیم در نهایت با برتری یک بر یک به پایان رسید و زنجانی ها نتوانستند به دومین برد خود دست یابند.

دیدر حساس تیم های فولاد سیرجان ایرانیان و پاس تهران این تیم پاس بود که به یک برد ارزشمند در خانه فولاد دست یافت تا با کسب دومین پیروزی صدرنشین این گروه شود.

تیم نفت امیدیه که در هفته اول در خانه ناکام بود این هفته در زمین شهرداری قزوین به یک برد ارزشمند رسید و قزوینی ها دومین شکست خود را تجربه کردند.

تیم هتل کاج مشهد هم در مصاف با ایرالکو اراک به اولین برد خود رسید.شاگردان محسن زارعی با این برد شکست هفته اول خود را جبران کردند و تفاضل گل خود را هم بهبود بخشیدند.

نتایج بازی های گروه اول به شرح زیر است:

✔️گروه اول
⚽️فولاد سیرجان۲- پاس تهران۳
⚽️هتل کاج مشهد۶-ایرالکو اراک۱
⚽️شهرداری قزوین۲- نفت امیدیه۴
⚽️اسپیناس زنجان۱- جندی شاپور دزفول۱

جدول رده بندی گروه اول

گروه دوم

بازی حساس تیم های سفیر گفتمان تهران با شهرداری قرچک را سفیری ها بردند.در نیمه اول سفیر یک پنالتی نقطه اول هم از دست داد اما شاگردان تاجیک مزد برتری خود را در نیمه دوم گرفته و با برتری کامل مقابل شهرداری قرچک شش امتیازی شدند.

تیم کراپ الوند در خانه گهر زمین سیرجان در شرایطی که با دو گل پیش بود در نهایت تن به تساوی داد تا گهری ها اولین امتیاز خود را دشت کنند.

شهرداری ساوه در مصاف خانگی با خالص سازان زنجان در شرایطی که از مهمان خود پیش بود تن به تساوی داد تا فرصت کسب اولین پیروزی را از دست بدهد.

بازی تیم های نماسازان آبادان و آرنوش کاشان در آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار نزدیک و دیدنی در نهایت با برتری آبادانی ها به پایان رسید.این بازی ۱۶ گل داشت که سهم آبادانی ها ۸ گل بود تا به اولین امتیاز خود برسند.

نتایج بازی های این گروه به شرح زیر است:

✔️گروه دوم
⚽️سفیر گفتمان تهران۳- شهرداری قرچک۰
⚽️گهر زمین سیرجان۲- کراپ الوند۲
⚽️نماسازان آبادان۸-آرنوش کاشان۶
⚽️شهرداری ساوه۲- خالص سازان زنجان۲

جدول رده بندی گروه دوم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.