کد خبر : 144308
تاریخ انتشار : شنبه 13 مهر 1398 - 13:52
-

قلی زاده: داور بازی با مس عملکرد فوق العاده‌ای داشت / به دنبال جذب چند بازیکن هستیم

قلی زاده: داور بازی با مس عملکرد فوق العاده‌ای داشت / به دنبال جذب چند بازیکن هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رسول قلی زاده مالک و مدیرعامل تیم فوتسال سوهان محمد سیما قمدرباره بازی معوقه هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در برابر تیم مس سونگون که روز گذشته با تساوی به پایان رسید اظهار داشت: به نظرم  هر ۲ تیم دیروز بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند. ما با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رسول قلی زاده مالک و مدیرعامل تیم فوتسال سوهان محمد سیما قمدرباره بازی معوقه هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در برابر تیم مس سونگون که روز گذشته با تساوی به پایان رسید اظهار داشت: به نظرم  هر ۲ تیم دیروز بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند. ما با تیمی بازی کردیم که سطح اول فوتسال ایران را بر عهده دارد و باز‌ی کردن با این تیم بسیار سخت است، اما خوشبختانه ما توانستیم با یک بازی زیبا و تماشایی تساوی با ارزشی را در برابر این تیم کسب کنیم.

او همچنین درباره عملکرد کادر فنی و بازیکنان این تیم در بازی با مس سونگون گفت: من از عملکرد کادر فنی و بازیکنان رضایت کاملی را دارم. بازیکنان ما دیروز بسیار خوب کار کردند و با تمام تلاش و نیرویی که داشتند موفق شدند یک تساوی شیرینی را از تبریز به قم بیاورند.

قلی زاده مالک و مدیرعامل تیم سوهان محمد سیما قم درباره تغییر داور بازی و همچنین عملکرد او بیان کرد: دیروز کمیته داوران به یک باره تصمیم گرفت که داور این بازی را تغییر دهد و به خاطر همین موضوع من بسیار متعجب شدم، اما ما دیروز از عملکرد عرض پیما داور این بازی رضایت کافی داشتیم و به نظر من او موفق شد بازی را به خوبی کنترل کند و توانست در این دیدار عملکرد فوق العاده‌ای داشته باشد بدون آن که این بازی به چالش و تشنج کشیده شود و او موفق شد بازی را به خوبی هدایت کند.

مدیرعامل تیم سوهان محمد سیما قم همچنین درباره تقویت این تیم در نیم فصل دوم هم گفت: به دنبال فراهم کردن شرایط مالی مناسب هستیم تا بتوانیم چند بازیکن را برای نیم فصل دوم به خدمت بگیریم.

او افزود: تا الان با سه بازیکن صحبت‌هایی را انجام داده ایم و همان طور که گفتم اگر بتوانیم شرایط مالی را حل کنیم این بازیکنان جذب تیم خواهند شد، زیرا توافق اولیه با آن‌ها صورت گرفته است و فقط بر سر مسائل مالی هنوز به توافق نرسیدیم که آن هم به امید خدا به زودی حل خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.