کد خبر : 144325
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مهر 1398 - 16:01
-

بی‌اغراق، پلی‌آف تب بالای جدول را سرد کرده/ گیتی‌پسند هنوز یک هفته کامل و بی‌مصدوم نبوده است

بی‌اغراق، پلی‌آف تب بالای جدول را سرد کرده/ گیتی‌پسند هنوز یک هفته کامل و بی‌مصدوم نبوده است

محمد کشاورز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: به نظرم نیم‌فصل اول خوب بود اما در کل اعتقاد دارم که بدون هیچگونه اغراقی، پلی‌آف حرارت بالای جدول را از بین برده و اکثر تیم‌ها در حال مدیریت کردن نفرات خود هستند تا به مرحله پلی‌آف برسند. وی ادامه

محمد کشاورز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: به نظرم نیم‌فصل اول خوب بود اما در کل اعتقاد دارم که بدون هیچگونه اغراقی، پلی‌آف حرارت بالای جدول را از بین برده و اکثر تیم‌ها در حال مدیریت کردن نفرات خود هستند تا به مرحله پلی‌آف برسند.

وی ادامه داد: از مراعات کردم تیم‌ها با بازیکنان مصدوم و ضرب خورده مشخص است که همه مدعیان تمام انرژی خود را برای پلی‌آف گذاشته‌اند تا به این نتیجه برسیم که درست است که پلی‌آف خوبی زیادی دارد اما مشکلاتی هم دارد که از تب و تاب افتادن بازی‌ها نقطه ضعف آن است.

کاپیتان گیتی‌پسند نیم‌فصل دوم را بهتر از نیم‌فصل اول پیش‌بینی کرد و گفت: به نظرم نیم‌فصل دوم شرایط بهتر می‌شود چون خیلی تیم‌ها که مشکلاتی در نیم فصل اول داشتند ریکاوری کرده و بازی‌ها جاندارتر و جذابتر می‌شوند چراکه برخی تیم‌ها که اصلا بدنسازی نداشتند به لیگ برگشته و بازی‌های قرص و محکمتری را ارائه خواهند کرد.

کشاورز در خصوص عملکرد گیتی‌پسند نیز تاکید کرد: ما متاسفانه در نیم فصل اول مصدوم زیاد داشتیم و فرصت خوبی از سوی کادر فنی به آنها داده شد که خودشان را برسانند و انشاالله بازیکنان هم اضافه می‌شوند و شرایط بهتر می‌شود. گیتی‌پسند از شروع لیگ هنوز یک تیم کامل را نداشته و سرمایه‌گذاری ما فقط برای پلی‌آف است.

وی تنها بازیکن جدید این تیم در نیم فصل دوم را گل برزیلی این تیم خواند و گفت: به تیم ما در حال حاضر فقط یک گلر خارجی اضافه شده و بازیکن دیگری جز گلر برزیلی اضافه نشده است. ما انشاالله قدرتمندانه وارد پلی آف خواهیم شد.

کاپیتان باتجربه گیتی پسند در خصوص پیش‌بینی فینالیست‌های بازی نهایی پلی‌آف نیز خاطرنشان کرد: بازی‌ها امسال خیلی به هم نزدیک است و تیم‌های سوم تا پنجم به هم فوق‌العاده نزدیک هستند. پیش‌بینی امسال بسیار سخت است ولی خوب شانس گیتی‌پسند و مس برای حضور در فینال از همه بیشتر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.