کد خبر : 144327
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مهر 1398 - 17:34
-

صانعی: با همکاری مربیان پایه تیم خوبی تشکیل می دهیم/ چند روز آینده کادر فنی معرفی می‌شود/ چند ماهی بود که کمیته فوتسال ، درخواست داشت برگردم

صانعی: با همکاری مربیان پایه تیم خوبی تشکیل می دهیم/ چند روز آینده کادر فنی معرفی می‌شود/ چند ماهی بود که کمیته فوتسال ، درخواست داشت برگردم
سرمربی تیم ملی زیر 20 سال فوتسال گفت : با همکاری مربیان پایه فوتسال که همیشه کارهای اصلی و زحمات بر دوش آنها است می‌توانیم تیم خوبی در حد نام و شخصیت ایران تشکل دهیم .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی بعد از انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال گفت:  چند ماهی است که کمیته فوتسال از من درخواست کرد که مجددا به عنوان سرمربی به تیم ملی برگردم و من برنامه های خودم را با توجه به سوابقی که در این رشته دارم به این کمیته اعلام کردم.

وی گفت: در نهایت بعد از قبول و تایید برنامه‌هایم پیشنهاد کمیته فوتسال را پذیرفتم. لازم به ذکر است می‌توانیم با مربیان پایه تیم خوبی در حد، نام و شخصیت ایران تشکل دهیم.در همین جا از مربیان پایه درخواست دارم که به همکاری خود با تیم ملی زیر ۲۰ سال ادامه دهند. مطمئن هستم با حمایت و کمک مربیان پایه می‌توانیم مجددا قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا را به ایران برگردانیم.

سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ در پاسخ به سؤالی که آیا کادر فنی تیم معرفی شده است یا خیر،‌گفت:‌ در حال بررسی هستیم و انشاالله تا هفته آینده این موضوع مشخص می‌شود.

سرمربی تیم فوتسال جوانان ایران افزود: خوشبختانه مسابقات مرحله مقدماتی جوانان آسیا چند ماهی به تعویق افتاده است و این به ما کمک می کند تیم را بهتر بسازیم. از تمام دوستانی که در فوتسال پایه مشغول به کار هستند، کمک می گیریم تا تیم خوبی بسازیم. هدفمان قهرمانی مجدد در آسیا است. هرچند که  سخت است اما کار نشد ندارد.

صانعی درباره تعداد اردوها و بازی های تدارکاتی خارجی در نظر گرفته شده برای تیم جوانان تاکید کرد: طبق برنامه در هر فصل درخواست چند اردو داریم. باید ببینیم در نهایت با چند اردو موافقت می شود. به محض موافقت، اردوها را شروع می کنیم. بازی های بین المللی در این رده سنی کم است. ضمن اینکه فدراسیون هم مشکلات مالی دارد. به بازی های خارجی بیشتر در نیمه اول سال ۱۳۹۹ نیاز داریم. امیدوارم بتوانیم چهار، پنج بازی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا حمید شاندیزی (سرمربی سابق تیم جوانان) به عنوان دستیار در کادرش حضور خواهد داشت؟ گفت: هنوز همکارانم صد درصد مشخص نشده اند. درباره آقای شاندیزی هم باید بگویم همه جوانب را بررسی می کنیم. یکسری مشکلاتی وجود دارد که باید رفع شود. حتما از تجربه ایشان هم استفاده می کنیم. دست تک تک مربیان در رده های پایه را می فشارم چون بدون کمک آنها کار جلو نمی رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۸:۲۱

داش على انشالله همه کمک کنند دوباره قهرمانى آسیا برگرده یا على