کد خبر : 144376
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مهر 1398 - 10:21
-

سنگ‌سفیدی: به دنبال توجیه نتیجه نگرفتن خود هستند / با رایزنی مدیر عامل شده است / اگر به جایی رفتم با اجازه سرمربی تیم ملی بوده است

سنگ‌سفیدی: به دنبال توجیه نتیجه نگرفتن خود هستند / با رایزنی مدیر عامل شده است / اگر به جایی رفتم با اجازه سرمربی تیم ملی بوده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا سنگ‌سفیدی در گفت‌وگویی درباره آخرین اردوی تیم ملی فوتسال که خود را آماده رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ می‌کند، گفت: همانطور که اطلاع دارید آخرین اردوی تیم ملی در حال برگزاری است. آخرین تورنمنتی که حضور داشتیم تورنمنت کاسپین بود که من فکر می‌کنم با توجه به اینکه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا سنگ‌سفیدی در گفت‌وگویی درباره آخرین اردوی تیم ملی فوتسال که خود را آماده رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ می‌کند، گفت: همانطور که اطلاع دارید آخرین اردوی تیم ملی در حال برگزاری است. آخرین تورنمنتی که حضور داشتیم تورنمنت کاسپین بود که من فکر می‌کنم با توجه به اینکه بازیکنان تیم ملی در تمام اردوها به طور کامل حضور نداشتند در این تورنمنت نتیجه قابل قبولی کسب کردیم. چهار تیم شرکت کننده در این تورنمنت همگی جزو ۱۰ تیم رنکینگ دنیا بودند و ملاک بازی‌های تدارکاتی پیدا کردن نقاط قوت و ضعف تیم است. 
بازیکن سابق تیم مس و تیم ملی فوتسال در پاسخ به سؤالی که آیا بازی‌های تدارکاتی مناسبی برای تیم ملی در نظر گرفته شده یا خیر، گفت: من فکر می‌کنم تا به امروز بازی‌های تدارکاتی خوبی داشتیم و بازی‌‌‌‌‌های تدارکاتی بیشتر می‌تواند فشار زیاد به بازیکنان وارد و باعث مصدومیت آنها شود. البته همیشه کادر فنی به دنبال بهترین برنامه‌های خود برای تیم ملی هستند. 
سنگ‌سفیدی در پاسخ به سؤال دیگری که آیا این موضوع صحت دارد که شما به خاطر یک دعوتنامه از ایتالیا اردوی تیم ملی را ترک کردید، گفت: خیر، این موضوع صحت ندارد. تیم ملی سرمربی و مسئول دارد. من اگر به جایی رفتم با اجازه سرمربی  و مسئولان تیم ملی بوده است. در حال حاضر مدیرعامل یکی از تیم‌ها به خاطر نتیجه نگرفتن در حال توجیه خودش و مردم است. تیمی که قهرمان ایران و آسیا بوده نتوانسته نتیجه بگیرد و وی تحت فشار است و به دنبال توجیه و مقصر می‌گردد.
وی افزود: نجفی مدیرعامل باشگاه مس بهتر است به دنبال علت اصلی نتیجه نگرفتن خود در مسابقات آسیایی و جهانی باشد نه اینکه به دنبال توجیه و مقصر جلوه دادن دیگران باشد. نجفی خودش با رایزنی‌هایی که انجام داده به باشگاه مس به عنوان مدیرعامل تحمیل کرده است. تیم مس همیشه بهترین نتیجه را در طول این سال‌ها داشته و هیچ مشکلی هم نبوده تا اینکه وی مدیرعامل باشگاه شده است.
بازیکن سابق تیم مس و تیم ملی فوتسال گفت: یک مثالی داریم که می‌گوید چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. من قضاوت را به مردم خوب ایران واگذار می‌‌کنم مردم عملکرد نجفی را در طول این مدت دیده‌اند و بهترین قاضی مردم هستند.
وی  در پایان در مورد مطالباتش از باشگاه مس گفت: من مطیع قانون هستم و در حال حاضر کمیته انضباطی رای صادر کرده و باشگاه محکوم شده و باید تا دو هفته دیگر قرارداد من را پرداخت کنند.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.