کد خبر : 144448
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مهر 1398 - 13:56
-

توسلی:حضور زنان در ورزشگاه‌ها پیامدهای مثبتی را بدنبال دارد

توسلی:حضور زنان در ورزشگاه‌ها پیامدهای مثبتی را بدنبال دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال زنان گفت: حضور زنان در ورزشگاه‌ها پیامدهای مثبتی را بدنبال دارد و استمرار آن، به مرور موجب فرهنگ‌سازی در این حیطه خواهد شد. «فرزانه توسلی» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص حضور زنان در ورزشگاه‌ آزادی در دیدار تیم ملی ایران مقابل کامبوج

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال زنان گفت: حضور زنان در ورزشگاه‌ها پیامدهای مثبتی را بدنبال دارد و استمرار آن، به مرور موجب فرهنگ‌سازی در این حیطه خواهد شد.

«فرزانه توسلی» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص حضور زنان در ورزشگاه‌ آزادی در دیدار تیم ملی ایران مقابل کامبوج در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، اظهار داشت: زنان و مردان در همه زمینه‌ها از حقوق برابر برخوردار هستند و حضور زنان در ورزشگاه‌ها کمترین حقی است که برای آنان باید قائل شویم. این اتفاق پس از سال‌ها در دیدار ایران و کامبوج رخ می‌دهد و حضور زنان پیامدهای مثبتی را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: با حضور زنان در ورزشگاه‌ها شاید دیگر شاهد فحاشی‌های برخی از تماشاگرنماها نباشیم؛ این حضور را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم همه شاهد اتفاقات خوب در ورزشگاه‌ها باشیم و بودن زنان را در این مکان‌ها پررنگ کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال زنان عنوان کرد: در ابتدای انجام هر کاری (همچون ورود زنان به ورزشگاه‌ها) نواقص و کاستی‌هایی وجود دارد اما در کنار آن تاثیرات مثبتی نیز با بار خواهد نشست؛ ممکن است اتفاقاتی رخ دهد که قابل پیش‌بینی نباشد اما استمرار حضور زنان در ورزشگاه‌ها به مرور زمان سبب فرهنگ‌سازی خواهد شد. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا جایی که در لیگ فوتبال مردان به ویژه شهرآوردها شاهد حضور زنان باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.