کد خبر : 144471
تاریخ انتشار : جمعه 19 مهر 1398 - 12:19
-

بی غم : آقایان حد خودشان را نمی دانند/ شمسایی شرط خاصی نداشت/ صحبت در مورد نامداران کار جالبی نیست

بی غم : آقایان حد خودشان را نمی دانند/ شمسایی شرط خاصی نداشت/ صحبت در مورد نامداران کار جالبی نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در واکنش به شکایت باشگاه مس سونگون از مرتضی عزتی برای گرفتن حق رشد، گفت: هر فردی باید در حد خودش حرف بزند و متاسفانه هیچکس جلودار بعضی آقایان نیست. حمید بی غم در گفتگویی درباره پیشنهاد این باشگاه به وحید شمسایی و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در واکنش به شکایت باشگاه مس سونگون از مرتضی عزتی برای گرفتن حق رشد، گفت: هر فردی باید در حد خودش حرف بزند و متاسفانه هیچکس جلودار بعضی آقایان نیست.

حمید بی غم در گفتگویی درباره پیشنهاد این باشگاه به وحید شمسایی و علی اصغر حسن زاده، شکایت باشگاه مس از مرتضی عزتی بازیکن گیتی پسند و احتمال جذب بازیکنان خارجی صحبت هایی را مطرح کرد که مشروح گفتگوی وی در ادامه می آید:

سفر به مشهد و ساوه برای انجام بازی دوستانه
بعد از اتمام نیم فصل نخست، هشت روز به بازیکنان استراحت دادیم و دوباره تمرینات را از سر گرفتیم. به خاطر برگزاری اردوهای ملی و مسابقات امید، تمرکزمان روی کارهای انفرادی و ترکیبی دو، سه نفره بود. بازیکنان امید و هم بازیکنان ملی پوش به تازگی به تمرین اضافه شدند و تمرینات را به قالب کار تیمی می بریم. قرار است شنبه به ساوه برویم و دو بازی با شهرداری و سن ایچ ساوه خواهیم داشت. سپس سه روز به مشهد می رویم و آنجا هم بازی های دوستانه برگزار می کنیم.

مشکلی با جدایی منتظمی نداشتیم
محسن منتظمی در نقل و انتقالات نیم فصل با باشگاه گیتی پسند مذاکره کرد و به تیم ما اضافه شد. با این حال او پیشنهاد خوبی از اندونزی دریافت کرد و از ما خواست که با جدایی اش موافقت کنیم. ما هم مشکلی با این درخواست نداشتیم. دوست داریم بازیکنانی در تیم داشته باشیم که فکرشان راحت باشد. دعا می کنیم منتظمی هرجا هست موفق باشد.

شمسایی شرط خاصی نداشت
متاسفانه چهار سهمیه لیگ برتری ما پر است و باید نفرات آزاد را جذب کنیم. با عابدین، رفیع پور، علی اصغر حسن زاده و وحید شمسایی مذاکره کردیم. رفیع پور که به اندونزی رفت و عابدین و حسن زاده هم می خواهند خارج از ایران بازی کنند. سعی کردیم وحید شمسایی را به فوتسال برگردانیم که به نتیجه نرسیدیم. شمسایی شرط خاصی هم نداشت و فقط اعلام کرد فعلا قصد بازی کردن ندارد.

ممکن است بازیکن خارجی بگیریم
برای بازیکنانی که می خواهند به خارج از ایران بروند، فقط بحث مالی و پول مطرح نیست. برای آنها ارزش و احترام مهمتر است که در ایران چنین چیزهایی دیده نمی شود.. در هر صورت ما با این بازیکنان به نتیجه نرسیدیم و مشکلی هم وجود ندارد. اگر در ادامه نتوانیم بازیکن ایرانی بگیریم، سراغ گزینه های خارجی می رویم.

چند بازیکن از اول فصل بازی نکردند
در نیم فصل اول تیم ما هیچ موقع کامل نبود. مصدومیت ها و محرومیت ها کارمان را سخت کرد. حمید احمدی در جریان مسابقات محروم شد. سپهر محمدی به روسیه رفت و عالیقدر و فهیمی و چند بازیکن دیگر هم مصدوم شدند و از اول فصل بازی نکردند. به هر حال این هم چالش جدیدی است و سعی می کنیم در آن موفق باشیم.

واکنش به صحبت های مدیرعامل باشگاه مس سونگون
درباره شکایت باشگاه مس از مرتضی عزتی (بازیکن سابق مس و بازیکن فعلی گیتی پسند) باید بگویم شخصا به خودم اجازه نمی دهم درباره کسانی که هم از نظر افتخارات ورزشی و هم از نظر سن و سال بالاتر از من هستند، صحبت کنم. ولی متاسفانه هستند کسانی که در مورد افرادی مثل وحید شمسایی، محمدرضا سنگ سفیدی، حمید احمدی و مرتضی عزتی صحبت می کنند. هیچکس هم جلودار آقایان نیست. ان شاءالله روزی برسد که هرکس در حد خودش حرف بزند. صحبت درباره افرادی که نام بردم با آن همه مقام و افتخار کار جالبی نیست.

مدارکمان را به کمیته فوتسال دادیم
بعد از شکایت باشگاه مس برای گرفتن حق رشد عزتی ما هم در باشگاه گیتی پسند پیگیر ماجرا هستیم. مدیرعامل مس درخواست حق رشد داشته و ما هم باتوجه به قانون، مدارکی که داشتیم را به کمیته فوتسال فرستادیم. از زمانی که در گیتی پسند کارم را شروع کرده ام با هیچکس کاری نداشتیم و وارد بحثی نشدیم ولی متاسفانه این قضایا را برایمان شکل می دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.