کد خبر : 144551
تاریخ انتشار : شنبه 20 مهر 1398 - 17:12
-

اردلان: جوانانی برای سایپا بازی می‌کنند که ۱۷ – ۱۶ ساله هستند / نتیجه جوان گرایی تیم ها را تیم ملی می بیند

اردلان: جوانانی برای سایپا بازی می‌کنند که ۱۷ – ۱۶ ساله هستند / نتیجه جوان گرایی تیم ها را تیم ملی می بیند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نیلوفر اردلانی پس از پیروزی تیم فوتسال سایپا در هفته نهم لیگ برتر برابر رهیاب گستر تهران  گفت: بازی ما دربی بین دو تیم تهرانی بود. نیمه اول مسابقه شاهد رقابت خیلی پایاپایی بودیم و ۲ بر یک به پیروزی رسیدیم، اما در نیمه دوم با صحبت‌هایی که با شاگردانم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نیلوفر اردلانی پس از پیروزی تیم فوتسال سایپا در هفته نهم لیگ برتر برابر رهیاب گستر تهران  گفت: بازی ما دربی بین دو تیم تهرانی بود. نیمه اول مسابقه شاهد رقابت خیلی پایاپایی بودیم و ۲ بر یک به پیروزی رسیدیم، اما در نیمه دوم با صحبت‌هایی که با شاگردانم داشتیم و برنامه‌هایی که به آنها دادیم، توانستیم ۳ گل دیگر به ثمر برسانیم.

وی افزود: خیلی خوشحالم که امروز جوانانی برای سایپا بازی می‌کنند که ۱۷ – ۱۶ ساله هستند. آنها برای اولین بار در سوپرلیگ و مقابل بازیکنان باتجربه گل می‌زنند و برای تیم ما بسیار مثمرثمر هستند. امیدوارم این روند برای سایپا و سایر تیم‌ها ادامه پیدا کند. چون باعث جوانگرایی در تیم‌ها می‌شود و نتیجه آن را در تیم ملی می‌بینیم.

سرمربی تیم فوتسال سایپا درباره گلزنی بازیکن جدیدش اظهار داشت: مهدیه محمدزاده در این بازی به ما اضافه شد. وی از بازیکنان تیم فوتبال زیر ۱۷ – ۱۶ سال است و ID کارتش برای این بازی رسید. خوشحالم در دقایقی که او در زمین بود، توانست تمام چیزهایی را که می‌خواهیم، به نحو احسن انجام داده و یک گل هم به ثمر برساند.

اردلانی با اعلام اینکه یاسمن پاکجو سه کارته و از بازی محروم بود، تصریح کرد: پاکجو در این مسابقه محروم بود. فرشته کریمی و شهین افلاکی هم در این بازی مصدوم شدند و باید ببینیم میزان مصدومیت‌شان چقدر است. فکر نمی‌کنم این بازیکنان مصدومیت سختی داشته باشند و امیدوارم به زودی به میادین بازگردند.

وی به تاکتیک تیمش در نیمه اول مسابقه با رهیاب گستر تهران اشاره کرد و گفت: هدف‌مان در نیمه اول این بود که بازیکنان رهیاب را بدوانیم و در نیمه دوم با توجه به بالا بودن توان بدنی بازیکنانم، از این تاکتیک استفاده کنیم که موفق هم شدیم.

وی با اعلام اینکه هر بازی باری تیم سایپا حکم فینال را دارد، خاطرنشان کرد: هفته دهم لیگ‌ برتر روز پنجشنبه برگزار می‌شود که با پویندگان فجر شیراز بازی خواهیم کرد. آن مسابقه هم شرایط خاص خود را دارد. همیشه گفته‌ام هر بازی حکم فینال را برای تیم ما دارد و امیدوارم در خوان دهم هم با موفقیت از بازی خارج شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.