کد خبر : 144528
تاریخ انتشار : شنبه 20 مهر 1398 - 10:16
-

بازگشت خبیری به شاهین کرمانشاه

بازگشت خبیری به شاهین کرمانشاه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن خبیری بار دیگر به عنوان سرمربی هدایت تیم لیگ برتری فوتسال شاهین کرمانشاه را برعهده گرفت. سید احسان احسانی سرپرست تیم شاهین از بازگشت محسن خبیری سرمربی سابق تیم شاهین به این تیم خبرداد و گفت: با بازگشت آقای “خبیری” شاهین کرمانشاه نیم فصل دوم را با قدرت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن خبیری بار دیگر به عنوان سرمربی هدایت تیم لیگ برتری فوتسال شاهین کرمانشاه را برعهده گرفت.

سید احسان احسانی سرپرست تیم شاهین از بازگشت محسن خبیری سرمربی سابق تیم شاهین به این تیم خبرداد و گفت: با بازگشت آقای “خبیری” شاهین کرمانشاه نیم فصل دوم را با قدرت بیشتری شروع خواهد کرد.

وی تاکید کرد: بازیکنان تیم درحال حاضر تمرینات و آماده‌سازی خود را بصورت جدی ادامه می‌دهند تا بتوانیم برای بازی‌های پیش رو عملکرد بهتری نسبت به نیم فصل اول داشته باشیم.

احسانی درخصوص رای صادره کمیته انضباطی در خصوص دیدار تیم های شاهین و مس سونگون هم اظهار کرد: تاکنون این رای به باشگاه ابلاغ نشده، اما پس از ابلاغ بررسی می‌کنیم که اگر امکانپذیر باشد در آن تجدیدنظر شود.

دیدار بین دو تیم شاهین کرمانشاه و مس سونگون در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال با حواشی همراه بود که در نهایت منجر به اعلام رای کمیته انضباطی شد.

براساس این رای تیم شاهین به علت شعارهای موهن و پرتاب بطری آب از سوی هودارانش به سمت داور به پنج میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده است.

شاهین با ده امتیاز از ۱۳ بازی در رده ماقبل پایانی جدول قرار دارد و در خطر بازگشت به لیگ یک قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.