کد خبر : 144563
تاریخ انتشار : شنبه 20 مهر 1398 - 18:25
-

شیربیگی:۶ تیم برای قهرمانی می‌جنگند / نیم‌نگاهی به قهرمانی داریم

شیربیگی:۶ تیم برای قهرمانی می‌جنگند / نیم‌نگاهی به قهرمانی داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سارا شیربیگی گفت: قطعا هنوز نمی‌توان آینده را پیش‌بینی کرد، اما نیم‌نگاهی به قهرمانی داریم. سارا شیربیگی  درباره عملکرد خود با لباس هیأت فوتبال خراسان رضوی و یکه‌تازی در جدول گلزنان لیگ برتر فوتسال زنان ایران، گفت: از عملکرد خود راضی‌ام و می‌دانم که توانسته‌ام تا به اینجای کار،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سارا شیربیگی گفت: قطعا هنوز نمی‌توان آینده را پیش‌بینی کرد، اما نیم‌نگاهی به قهرمانی داریم.

سارا شیربیگی  درباره عملکرد خود با لباس هیأت فوتبال خراسان رضوی و یکه‌تازی در جدول گلزنان لیگ برتر فوتسال زنان ایران، گفت: از عملکرد خود راضی‌ام و می‌دانم که توانسته‌ام تا به اینجای کار، رضایت کادرفنی و سرمربی تیم فوتسال هیأت فوتبال خراسان رضوی را هم جلب کنم. امیدوارم بتوانم در هفته های بعد بهتر از این هم بازی کنم. ۶ بازی سخت ما در ابتدای فصل، کار را کمی دشوار کرد، ضمن اینکه مصدومیت هم به تیم ضربه زد، اما الان شرایط خوبی داریم.

بازیکن تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی در خصوص شانس تیمش برای حضور در جمع بالانشینان لیگ در پایان فصل گفت: ۶ تیم برای قهرمانی می‌جنگند و سطح لیگ امسال بسیار بالاست. قطعا هنوز نمی‌توان آینده را پیش‌بینی کرد، اما نیم‌نگاهی به قهرمانی داریم.

وی درباره میزان امکانات و پرداختی‌های نماینده خراسان رضوی، افزود: خوشبختانه مسؤلان تیم تاکنون به وعده‌های خود عمل کرده‌اند و مشکلی از این بابت نداریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.