کد خبر : 144546
تاریخ انتشار : شنبه 20 مهر 1398 - 13:37
-

یاری: همه باید در یک جبهه برای قهرمانی آسیا تلاش کنیم

یاری: همه باید در یک جبهه برای قهرمانی آسیا تلاش کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان اظهار داشت: مدت ۲ سال است که در لیگ برتر بانوان فوتسال حرفه‌ای را تجربه می‌کنیم و لیگ از حالت آماتوری درآمده است. زمانی در همین لیگ ۲ تیم فقط حرفی برای گفتن داشتند و بقیه زنگ تفریح این ۲ تیم می‌شدند، اما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان اظهار داشت: مدت ۲ سال است که در لیگ برتر بانوان فوتسال حرفه‌ای را تجربه می‌کنیم و لیگ از حالت آماتوری درآمده است. زمانی در همین لیگ ۲ تیم فقط حرفی برای گفتن داشتند و بقیه زنگ تفریح این ۲ تیم می‌شدند، اما اکنون خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد اتفاقات ارزنده‌ای در فوتسال بانوان بودیم. همه تلاش‌ها در این جهت است که به سرمنزل مقصود برسیم.

او تصریح کرد: پخش شدن بازیکنان باتجربه در تیم‌های مختلف باعث رشد جوانان شده است و خوشبختانه رشد خوبی در سطح کیفی مسابقات داشتیم. لیگ بانوان ما از ارزش بالایی برخوردار است، وظیفه ما این است که بازیکنان خوب را از همین جا شناسایی کنیم تا بهترین‌ها در اردو تیم ملی حاضر شوند.

یاری افزود: جوانانی که امسال در لیگ برتر بازی می‌کنند در تیم ملی زیر ۲۰ سال کشف شده اند، کمیته فنی باید برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهد تا تیم جوانان دوباره تشکیل شود و برای آینده فوتسال بانوان برنامه ریزی کنیم. ملی پوشانی که اکنون در تیم بزرگسالان بازی می‌کنند نمی‌توانند تا آخر عمرشان افتخار این کشور باشند و یک روز باید جایشان را به جوان‌تر‌ها بدهند.

یک سال است که تیم ملی تمرینی نداشته

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: حدود یک سال است که تیم ملی کشور ما به خاطر نداشتن سرمربی بدون تمرین مانده و تمام تلاش من این است که بهترین‌ها را کنار هم جمع کنم. می‌خواهم یک تیم خوب با تلفیقی از جوانان و بازیکنان باتجربه بسازم تا با همان تیم راهی مسابقات آسیایی شویم. من علاقه زیادی به جوان گرایی دارم، اما در شرایط اکنون نمی‌توان دم از جوان گرایی‌های افراطی زد. لیگ برتر بانوان ما تا اسفند ماه سال جاری ادامه دارد و بعد از پایان لیگ، من فقط سه ماه فرصت برایم باقی می‌ماند تا ملی پوشان را برای حضور در مسابقات آسیایی آماده کنم. نمی‌توانم یک دفعه ترکیب تیم را خالی کنم و بازیکنان جوان را بیاورم.

یاری تصریح کرد: وظیفه من این است که از جایگاه قهرمانی ایران در آسیا دفاع کنم و این موضوع مستلزم زمان است. دیروز در هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان بازی رهیاب گستر و سایپا تهران را از نزدیک مشاهده کردم. از این به بعد هر هفته برای تماشای یک بازی می‌روم و بازیکنان توانمند را زیر نظر دارم.

نوید روز‌ها خوبی به گوش می‌رسد

او افزود: همه ما باید در یک جبهه برای قهرمانی آسیا تلاش کنیم، تیم ملی متعلق به تمام ملت ایران است و موفقیت‌های آن از تلاش همگانی حاصل می‌شود. مربیان و بازیکنان به عنوان نماینده‌ای از خانواده بزرگ فوتسال این مسئولیت را به سرانجام می‌رسانند. ما نیاز به حمایت تمام کسانی که سربلندی پرچم این کشور را می‌خواهند داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.