کد خبر : 144571
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مهر 1398 - 11:59
-

نجفی از جایگاه خود در سازمان لیگ فوتسال سوء استفاده می‌کند/ به فیلمبردار سیما سیلی زد!

نجفی از جایگاه خود در سازمان لیگ فوتسال سوء استفاده می‌کند/ به فیلمبردار سیما سیلی زد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  سرپرست تیم فوتسال آذرخش با تشریح اتفاقات رخ داده در بازی این تیم با مس سونگون، گفت: حامد نجفی مدیرعامل مس از جایگاه خود در سازمان لیگ فوتسال سوء استفاده می‌کند. موسی زاهدی با اشاره به درگیری حامد نجفی مدیرعامل باشگاه مس با تصویربردار صدا و سیما در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  سرپرست تیم فوتسال آذرخش با تشریح اتفاقات رخ داده در بازی این تیم با مس سونگون، گفت: حامد نجفی مدیرعامل مس از جایگاه خود در سازمان لیگ فوتسال سوء استفاده می‌کند.

موسی زاهدی با اشاره به درگیری حامد نجفی مدیرعامل باشگاه مس با تصویربردار صدا و سیما در جریان بازی با آذرخش در بندرعباس، گفت: برای آقایانی که مصاحبه می کنند و این اتفاق را به باشگاه آذرخش ربط می دهند باید بگویم تماشاگران، بازیکنان و کادر فنی تیم ما دخالتی در این درگیری نداشتند و نجفی با تصویربردار صدا و سیما درگیر شده است.

وی افزود: نجفی در مصاحبه هایش اعلام کرده تیم آذرخش به او بی احترامی کرده است. متاسفانه باید بگویم آقای نجفی از جایگاه خود در هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال سوء استفاده می کند. او سال گذشته وقتی در بازی تیم مس با آذرخش سرمربی تیمش اخراج شد، نماینده بازی را کنار کشید و گفت قانون را ما تصویب می کنیم و سرمربی تیم باید پشت نیمکت تیم خودمان بنشیند! در همین بازی هم وقتی مس با نتیجه ۴ بر ۲ عقب بود، نجفی با نماینده بازی صحبت کرد و به او تذکر داد.

سرپرست تیم آذرخش یادآور شد: وقتی نجفی داشت به جایگاه ویژه بر می گشت، با تصویربردار درگیر شد. من شاهد صد درصد ماجرا نبودم. وقتی درگیری شروع شد، برای آرام کردن دو طرف وارد صحنه شدم. تصویربردار می گفت که نجفی اولین سیلی را به صورتش زده است. من این اتفاق را از سیستم مدیریتی استان هرمزگان می بینم. برای این مسابقه حتی یک مدیر استانی هم به سالن نیامده بود در حالی که هفت مدیر تیم مس در جایگاه ویژه بودند. در هر شهری که تیم ما میهمان است، اجازه نمی دهند بیش از دو، سه میهمان به جایگاه ویژه ببریم ولی در بندرعباس هفت نفر از تیم مس در جایگاه بودند که همین ها باعث تشنج بیشتر شدند.

زاهدی تاکید کرد: دلیل نمی شود هر تیمی با حمایت مالی و بازیکنان ملی پوش مقابل آذرخش ظاهر می شود، ما دست و پا بسته باشیم و ببازیم. مسی ها گمان می کردند راحت بازی را می برند و به تبریز بر می گردند در حالی که تیم ما بهتر بازی کرد. روزی که تیم مس وارد بندرعباس شد احترام زیادی به این تیم گذاشتیم و خیلی از مسائل سال های گذشته را نادیده گرفتیم. نباید اینطور باشد که چون یک نفر در سازمان لیگ مسئولیت دارد، با این جایگاه خود برای تیمش امتیاز و پوئن بگیرد. من با چشم خودم دیدم که وقتی درگیری شروع شد، یک بطری آب از سمت نیمکت مس به جایگاه ویژه پرتاب کردند. آنها می خواستند جو بازی متشنج شود و تماشاگران پایین بریزند. این ورزش و به هر قیمت بردن، جوانمردانه نیست.

سرپرست تیم فوتسال آذرخش در پایان درباره شرایط این تیم گفت: متاسفانه به تیم ما توجه نمی شود و در این شرایط اطراف تیم خلوت است. مسئولان حتی به سالن نمی آیند و یک خسته نباشید نمی گویند. از راه دور قول هایی داده اند ولی تیمی که سه سال از نظر مالی عقب است، با این نحوه کمک رسانی به روز نمی شود. امیدواریم شرایط ما «نوش دارو بعد از مرگ سهراب» نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.