کد خبر : 144617
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مهر 1398 - 11:45
-

اردلان :جوانگرایی به پیشرفت تیم ملی فوتسال کمک می‌کند

اردلان :جوانگرایی به پیشرفت تیم ملی فوتسال کمک می‌کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نیلوفر اردلان درباره شهرآورد تهران در لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: با توجه به شهرآورد، از قبل می‌دانستیم که بازی سنگینی پیش رو داریم، به همین علت با برنامه وارد مسابقه شدیم و خوشحالم که با نتیجه خوب مقابل رهیاب گستر تهران به برتری رسیدیم. وی در خصوص اینکه تیمش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نیلوفر اردلان درباره شهرآورد تهران در لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: با توجه به شهرآورد، از قبل می‌دانستیم که بازی سنگینی پیش رو داریم، به همین علت با برنامه وارد مسابقه شدیم و خوشحالم که با نتیجه خوب مقابل رهیاب گستر تهران به برتری رسیدیم.

وی در خصوص اینکه تیمش موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهد، افزود: این موضوع معضلی است که باید روی آن زیاد کار کنیم، چون خیلی از ضربات آخر ما به هدر می‌رود، در نیمه اول مسابقه با رهیاب برنامه ریزی کردیم تا با دوندگی حریف را خسته کنیم و با توجه به اینکه نیمه دوم از لحاظ بدنی نسبت به حریف بهتر بودیم، توانستیم موفق باشیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا گفت: در این فصل از بازیکنان جوان ۱۶ و ۱۷ ساله در تیم استفاده می‌کنم که کمک زیادی هم به ما کرده اند، به خصوص در بازی مقابل رهیاب گستر تهران که مارال ترکمان و مهدیه محمدزاده ۲ بازیکنی که به تازگی به تیم اضافه شدند، گلزنی هم کردند.

وی افزود: نفرات جوان برای تیم ما مثمرثمر هستند و این روند جوانگرایی باید در همه تیم‌ها دنبال شود تا تیم‌های ملی بانوان ایران پیشرفت کند.

اردلان در خصوص اعتراض تیم رهیاب گستر نسبت به داوری مقابل سایپا گفت: ناظر مسابقه کاملا در جریان بازی بود و هرگونه ابهامی را می‌تواند پاسخ دهد. پنالتی ما کاملا درست بود، چون بازیکن حریف توپ را با دست گرفت، با این حال بازی با رهیاب کاملا پایاپای بود و ۲ تیم جنگنده به میدان رفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.