کد خبر : 144627
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مهر 1398 - 14:29
-

مقاومت بدون هشت بازیکن به مصاف مس می رود!

مقاومت بدون هشت بازیکن به مصاف مس می رود!

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج، تنها تیم استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر در این روزها بنا به گفته سرمربی تیم در وضعیت نگران کننده ای است. فرهاد کشاورز سرمربی تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج اظهار داشت: با توجه به اینکه حدود پنج بازیکن خود را از

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج، تنها تیم استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر در این روزها بنا به گفته سرمربی تیم در وضعیت نگران کننده ای است.

فرهاد کشاورز سرمربی تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج اظهار داشت: با توجه به اینکه حدود پنج بازیکن خود را از دست داده و از سوی دیگر بودجه‌ای برای جذب بازیکن نداریم، شرایط تیم در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بسیار بغرنج و نیازمند کمک است.

مشکل جدی تیم مقاومت شهرداری کرج ،کمبود بازیکن است که از این نظر در بدترین شرایط ممکن قرار دارد.

به گفته کشاورز، این تیم در رده بزرگسالان پنج جای خالی دارد و در نیم فصل اول به ناچار از بازیکنان امید و جوانان استفاده کرد.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج گفت: در صورتی که روند به همین شکل ادامه یابد، شرایط این تیم  بسیار حاد و صددرصد آسیب خواهد دید.

وی افزود: در حالی که تمام تیم‌ها برای شروع نیم فصل دوم به اردو رفته‌اند ما هنوز تکلیف خودمان را نمی دانیم، تیم برای موفقیت نیازمند حمایت مسئولان استانی است و با این روندی که پیش می رویم شرایط رو به وخامت است.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج به بازی با مس سونگون اشاره کرد و بیان داشت: هشت بازیکن خود را در این بازی در اختیار نداریم اما هواداران ما بدانند که چیزی که امروز از مقاومت می بینند تمام توان و انرژی ما است.

وی گفت: در بدترین زمان ممکن این بازی انجام می‌شود و از هیچ نظری اتفاق مناسبی برای تیم ما نیست، چرا که در وسط نیم فصل برای انجام این بازی مجبور شدیم تمرین‌های خود را قطع کنیم این در حالی است که نیم فصل جای ترمیم است.

تیم فوتسال مقاومت با ۱۷ امتیاز در مکان نهم جدول لیگ برتر قرار دارد.

دیدار ۲ تیم مقاومت شهرداری کرج و مس سونگون عصر امروز دوشنبه در ورزشگاه انقلاب اسلامی‌ کرج برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.