کد خبر : 144634
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مهر 1398 - 9:04
-

عالیقدر : امیدوارم بعد از رفع مصدومیت به تیم ملی کمک کنم/تنها مشکل ما نزدیکی بازی‌ها در نیم‌فصل دوم خواهد بود

عالیقدر : امیدوارم بعد از رفع مصدومیت به تیم ملی کمک کنم/تنها مشکل ما نزدیکی بازی‌ها در نیم‌فصل دوم خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مهران عالیقدر در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار داشت: بعد از یک دوره سه ماهه که مصدومیت حاد برای عضله چهارسر رانم ایجاد شد و نتوانستم تمرین کنم. بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان ادامه داد: با صلاح‌دید کادر پزشکی و فنی استراحت طولانی مدت داشتم؛ در حال حاضر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مهران عالیقدر در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار داشت: بعد از یک دوره سه ماهه که مصدومیت حاد برای عضله چهارسر رانم ایجاد شد و نتوانستم تمرین کنم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان ادامه داد: با صلاح‌دید کادر پزشکی و فنی استراحت طولانی مدت داشتم؛ در حال حاضر به شرایط نزدیک بازی رسیده‌ام اما هنوز دوره زمانی کوتاهی را باید پشت سر بگذارم تا بتوانم به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم.

وی با اشاره به این‌که طبق گفته کادر پزشکی فکر می‌کنم از نیم‌فصل دوم برای گیتی‌پسند بازی کنم، گفت: باید از تمام بازیکنان تیم که در نیم‌فصل اول با وجود همه مشکلات از جان و دل مایه گذاشتند و بازی کردند، تشکر کنم.

عالیقدر در ادامه عنوان داشت: کادر فنی با استراحتی که به بازیکنان مصدوم داد سبب شد آن‌ها با بهبودی کامل به تیم بازگردند.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان با بیان این‌که از شروع تمرینات پیش از لیگ برتر برای هدف قهرمانی در لیگ برتر کار کردیم، یادآور شد: با قدرت روی تمرینات و بازی‌ها تمرکز می‌کنیم و تنها مشکل ما نزدیکی بازی‌ها در نیم‌فصل دوم خواهد بود.

وی افزود: تمرینات را زیر نظر کادر فنی ادامه می‌دهیم و امیدوارم در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری کسب کنیم.

عالیقدر همچنین تصریح کرد: اصفهان از قطب‌های اصلی فوتسال کشور است و به دلیل امکانات خوب بازیکنان زیادی در این شهر رشد کرده‌اند؛ هایپر شاهین‌شهر موفق شد به لیگ برتر بیاید و بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد، هایپر به عنوان دوست می‌دانیم اما در زمین با یکدیگر رقیب هستیم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در پایان گفت: تیم ملی شرایط خوبی دارد، برنامه‌های تیم ملی از پیش تعیین شده است، افتخار می‌کنم به عنوان یک سرباز کنار تیم ملی باشم و امیدوارم بعد از رفع مصدومیت به تیم ملی کمک کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.