کد خبر : 144779
تاریخ انتشار : شنبه 27 مهر 1398 - 14:37
دسته‌بندی نشده
-

صعود کویت و لبنان به جام ملت‌های فوتسال آسیا

صعود کویت و لبنان به جام ملت‌های فوتسال آسیا
تیم‌های ملی فوتسال کویت و لبنان به مرحله نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مرحله مقدماتی جام ملت های فوتسال آسیا (۲۰۲۰ – ترکمنستان) در منطقه غرب آسیا به میزبانی بحرین در حال پیگیری است.

گروه A؛ صعود کویت با برد پرگل مقابل عراق و حذف فلسطین
در گروه A غرب آسیا، روز گذشته تیم ملی فوتسال کویت موفق شد در نتیجه ای قابل توجه تیم عراق را با نتیجه پرگل ۴ بر یک شکست بدهد. کویت با این برد ۹ امتیازی شد تا صعودش به مرحله نهایی جام ملت ها قطعی شود.

بحرین هم در دیدار با فلسطین با نتیجه ۴ بر یک پیروز شد تا با ۴ امتیاز در رده دوم جدول قرار بگیرد. این گروه ۵ تیمی است و تاکنون حذف فلسطین قطعی شده است.

گروه B؛ صعود لبنان با شکست عربستان و حذف قطر
در گروه B هم که چهار تیمی است، تیم ملی لبنان موفق شد ۲ بر یک عربستان را شکست بدهد. عمان هم با سه گل قطر را از پیش رو برداشت. به این ترتیب در گروه B صعود لبنان قطعی شده است. عربستان و عمان هرکدام با سه امتیاز در رده های دوم و سوم هستند. قطر هم بدون کسب امتیاز از رسیدن به جام ملت ها بازماند.

در منطقه غرب آسیا دو تیم برتر هر گروه به صورت مستقیم به جام ملت های آسیا صعود می کنند. تیم های سوم هرگروه هم یک مسابقه پلی آف با یکدیگر برگزار می کنند و برنده این بازی راهی جام ملتها می شود.

علاوه بر ترکمنستان که به خاطر میزبانی حضورش در جام ملت ها قطعی است، تیم های ایران و قرقیزستان هم به خاطر همگروهی با ترکمنستان (در منطقه آسیای مرکزی) صعودشان از پیش مسجل شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.