کد خبر : 144920
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مهر 1398 - 17:45
-

بررسی وضعیت ۱۲۰ بازیکن در ۳ هفته توسط کادر فنی تیم ملی زیر ۲۰ سال فوتسال

بررسی وضعیت ۱۲۰ بازیکن در ۳ هفته توسط کادر فنی تیم ملی زیر ۲۰ سال فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی صانعی در ابتدا گفت: بازیکنانی که به نخستین اردوی انتخابی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال دعوت شدند در واقع بازیکنان انتخاب شده از لیگ جوانان کشور هستند. بازیکنان را در اردوی فعلی در قالب دو گروه بررسی می‌کنیم و ۲۰ نفر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی صانعی در ابتدا گفت: بازیکنانی که به نخستین اردوی انتخابی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال دعوت شدند در واقع بازیکنان انتخاب شده از لیگ جوانان کشور هستند. بازیکنان را در اردوی فعلی در قالب دو گروه بررسی می‌کنیم و ۲۰ نفر از آنها امشب اردو را ترک می‌کندد و مجددا ۲۰ نفر دیگر را در اردو خواهیم داشت و مجموع این ۴۰ نفر چکیده لیگ برتر جوانان هستند. البته تعدادی از بازیکنان نیز از تیم فوتسال دانش‌آموزی به این اردو فراخوانده شدند. ضمن اینکه بقیه بازیکنان تیم دانش‌آموزی هم در هفته های بعدی به اردوها دعوت خواهند شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به سطح عملکردی بازیکنان این پیش بینی را داریم که آنها در آینده‌ای نه چندان دور به بازیکنان خوبی تبدیل شوند. هفته‌های بعدی هم سایر بازیکنان را مورد بررسی قرار خواهیم داد و آن اردوها را با حضور بازیکنان منتخب شده از لیگ دسته یک و لیگ مناطق برگزار خواهیم کرد. همچنین لیگ امید را هم درنظر گرفتیم، چراکه برخی تیم‌ها در لیگ جوانان و مناطق تیم ندارند و تنها در رده امید فعالیت می‌کنند. به هرحال برای اینکه هیچ بازیکنی از چشم ما دور نماند، همه تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت.

سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال گفت: در مجموع حدود ۱۲۰ بازیکن را در اردوها خواهیم داشت که ۷۴ نفر از لیگ برتر، مناطق و دسته یک جوانان در لیست داریم. حدود ۱۵ بازیکن از تیم دانش‌آموزی، ۲۰ بازیکن حاضر در لیگ برتر امیدها و لیگ دسته یک و مناطق بزرگسالان را در نظر گرفتیم. ۱۲۰ بازیکن را در سه هفته بررسی می‌کنیم و پس از آن ۴۰ نفر را انتخاب می‌کنیم.

وی تاکید کرد: البته بازیکنان حاضر در لیگ های داخل استان‌ها را هم خواهیم دید، اما این دسته از بازیکنان را سعی می‌کنیم که به استان‌هایشان برویم و آنجا عملکردشان را بررسی کنیم.

صانعی در پایان گفت: از مربیان حاضر در رده های پایه تشکر می‌کنم. دست همکاری خودمان را به سوی همه مربیان حاضر در همه رده ها دراز می‌کنیم و درخواستم ما این است که اگر بازیکنی از چشم ما دور مانده، آن را به ما معرفی کنند تا هر کاری که لازم است را انجام بدهیم و بتوانیم با بررسی همه بازیکنان در نهایت تیم خوبی را برای کشورمان تشکیل بدهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.