کد خبر : 144829
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مهر 1398 - 9:55
-

برگزاری کارگاه آموزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای باشگاههای فوتسال

برگزاری کارگاه آموزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای باشگاههای فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،   کارگاه آموزشی فوتسال با هدف استانداردسازی باشگاه های فوتسال با حضور مدرسین کنفدراسیون فوتبال آسیا از ششم آبان ماه در هتل المپیک آغاز خواهد شد. کارگاه آموزشی (workshop) فوتسال با موضوع بازاریابی، رسانه و امور اداری/اجرایی از ششم آبان ماه به مدت سه روز زیر نظر دی فلیس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،   کارگاه آموزشی فوتسال با هدف استانداردسازی باشگاه های فوتسال با حضور مدرسین کنفدراسیون فوتبال آسیا از ششم آبان ماه در هتل المپیک آغاز خواهد شد.

کارگاه آموزشی (workshop) فوتسال با موضوع بازاریابی، رسانه و امور اداری/اجرایی از ششم آبان ماه به مدت سه روز زیر نظر دی فلیس و علی تارقلی زاده مدرسین کنفدراسیون فوتبال آسیا در هتل المپیک برگزار خواهد شد.

این کارگاه سه روزه با حضور نمایندگان ۱۴ باشگاه حاضر در مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور (آقایان)، ۵ باشگاه در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال (آقایان) و ۶ باشگاه حاضر در مسابقات لیگ برتر فوتسال (بانوان) برگزار خواهد شد.

لازم به توضیح است، حضور نماینده باشگاهها در این کارگاه الزامی است و گواهی حضور در دوره توسط AFC پس از اتمام دوره و امتحان چهار گزینه ای برای شخص شرکت کننده با قید نام باشگاه صادر خواهد شد. همچنین اخذ این گواهی نامه به عنوان یکی از مدارک لازم و ضروری جهت صدور مجوز حرفه ای باشگاهها می باشد که حرفه ای سازی باشگاههای فوتسال در دستور کار AFC می باشد.

در این دوره الزامات و شرایط باشگاه‌داری حرفه‌ای، مدیریت مالی، مدیریت رسانه‌‌ای و همچنین نحوه برگزاری مسابقات از سوی مدرسین AFC تدریس خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.