کد خبر : 144842
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مهر 1398 - 10:06
-

تیم ملی فردا به ارومیه می رود

تیم ملی فردا به ارومیه می رود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال کشورمان پس از پایان تمرینات خود فردا تهران را به مقصد ارومیه ترک خواهد کرد. تمرینات تیم ملی فوتسال از دیروز در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال آغاز شده و قرار است این تمرینات تا فردا ادامه پیدا کند. تمرینات تیم ملی فوتسال کشورمان فردا دوشنبه پایان می‌یابد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال کشورمان پس از پایان تمرینات خود فردا تهران را به مقصد ارومیه ترک خواهد کرد.

تمرینات تیم ملی فوتسال از دیروز در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال آغاز شده و قرار است این تمرینات تا فردا ادامه پیدا کند.

تمرینات تیم ملی فوتسال کشورمان فردا دوشنبه پایان می‌یابد و پس از آن بازیکنان راهی فرودگاه شده و تهران را به مقصد ارومیه برای شرکت در رقابت فوتسال مقدماتی آسیا ترک خواهند کرد.

مسابقات مقدماتی فوتسال آسیا با حضور هفت تیم در دو گروه سه تیمی و چهار تیمی برگزار می‌شود. در گروه اول این رقابت‌ها تیم‌های تاجیکستان، ازبکستان، نپال و افغانستان قرار دارند و همچنین تیم‌های ملی ایران، ترکمنستان و قرقیزستان گروه دوم این مسابقات را تشکیل می‌دهند.

تیم ملی فوتسال کشورمان در اولین مسابقه خود روز چهارشنبه یکم آبان ماه از ساعت ۱۸:۰۰ به مصاف تیم ملی ترکمنستان خواهد رفت و در دومین بازی خود باید روز جمعه از ساعت ۱۸:۰۰ به مصاف تیم ملی قرقیزستان برود.

در این رقابت‌ها چهار تیم جواز حضور در رقابت‌های اصلی جام ملت‌های آسیا را کسب خواهند کرد. مسابقات جام ملت‌های آسیا از ۸ تا ۱۸ اسفند ماه در کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.