کد خبر : 144866
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مهر 1398 - 13:50
-

رضازاده: انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان انگیزه بازیکنان را بالا برد

رضازاده: انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان انگیزه بازیکنان را بالا برد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،معصومه رضازاده سرمربی تیم فوتسال رهیاب تهران اظهار کرد: لیگ برتر در فصل جدید کیفیت بسیار بالایی پیدا کرده است و بازیکنان خوب در تیم های مختلفی پخش شده اند. برای هیچ تیمی کسب پیروزی در مسابقات سال جاری به راحتی به دست نمی آید و نمی توان ادعا کرد که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،معصومه رضازاده سرمربی تیم فوتسال رهیاب تهران اظهار کرد: لیگ برتر در فصل جدید کیفیت بسیار بالایی پیدا کرده است و بازیکنان خوب در تیم های مختلفی پخش شده اند. برای هیچ تیمی کسب پیروزی در مسابقات سال جاری به راحتی به دست نمی آید و نمی توان ادعا کرد که برنده صد در صد یک دیدار چه تیمی است. گاهی هم شرایط بازی نتایج پر گلی را برای برخی تیم ها رقم می زند.

او تصریح کرد: انتخاب سرمربی برای تیم ملی فوتسال بانوان نشاط را به لیگ آورد و انگیزه زیادی به بازیکنان به خصوص جوان تر ها داد. زیرا آن ها اکنون متوجه هستند که برای دعوت شدن به اردو های ملی زیر ذره بین شهناز یاری سرمربی تیم ملی قرار دارند و خوشبختانه دختران نهایت تلاششان را می کنند تا بهترین عملکرد خود را در زمین بازی به نمایش بگذارند.

رضازاده افزود: تیم ما در حال حاضر شرایط خوبی دارد و همین طور به راهمان ادامه خواهیم داد تا به اهداف برنامه ریزی شده برای تیم برسیم. یکی، ۲بازی را باختیم اما فکر می کنم می توانستیم پیروز میدان باشیم البته چند بازیکن مصدوم هم داشتیم.

مدیریت در داوری مسئله مهمی است

سرمربی تیم رهیاب تهران گفت: بحث داوری موضوعی است که همیشه در جریان مسابقات لیگ مطرح می شود. فشار زیادی روی ما مربیان و حتی بازیکنان است و وقتی اشتباه داوری به چشممان می خورد به همین خاطر از کوره در می رویم. مدیریت در داوری بحث مهمی است که باید به آن توجه شود. امیدوارم تیمی از لیگ برتر انصراف ندهد چون این قبیل اتفاقات تاثیر زیادی روی سایر تیم ها و مسابقات این فصل می گذارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.