کد خبر : 144926
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 مهر 1398 - 9:24
-

امانی: هزینه خوراک، مسکن و رفت و آمد بازیکنان در این ۲ بازی آخر را پرداخت کردم!

امانی: هزینه خوراک، مسکن و رفت و آمد بازیکنان در این ۲ بازی آخر را پرداخت کردم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران امینه امانی سرمربی تیم فوتسال منحله بانوان ستارگان ورامین در ارتباط با انحلال تیمش اظهار کرد: متاسفانه تیم ورامین منحل شد و به همین خاطر بود که در بازی این هفته مقابل تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی حاضر نشدیم. من علت اصلی این اتفاق را نمی‌دانم، اما شرایط به گونه ای بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران امینه امانی سرمربی تیم فوتسال منحله بانوان ستارگان ورامین در ارتباط با انحلال تیمش اظهار کرد: متاسفانه تیم ورامین منحل شد و به همین خاطر بود که در بازی این هفته مقابل تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی حاضر نشدیم. من علت اصلی این اتفاق را نمی‌دانم، اما شرایط به گونه ای بود که مدیرعامل به من هم اعلام کرد تیم در لیگ کارش را ادامه نمی‌دهد.

او تصریح کرد: پس از بازی با مس رفسنجان برخی از مسئولان در خوابگاه به بازیکنان ورامین اعلام کردند که دیگر تیم در لیگ نمی‌ماند، اما چون بسیاری از بازیکنان دوست داشتند کارشان را ادامه دهند، من به خاطر آن‌ها ماندم و با هزینه خودم این ۲ بازی آخر را انجام دادیم. هزینه خوراک، مسکن و رفت و آمد بازیکنان در این ۲ بازی آخر را خود پرداخت کردم.

امانی افزود: نمی‌توانستم هم سرپرست باشم، هم مربی و هم یک حامی مالی برای تیم ورامین. سعی کردم زمان بخرم و یک حامی مالی دیگر برای تیم پیدا کنم، اما متاسفانه کار از دست من خارج شده بود و مدیر عامل باشگاه به من اعلام کرد که دیگر ادامه ندهم. یکسری مسائل ایجاد شد و قرار بود زیر نظر شهرداری قرچک کارمان را در لیگ برتر فوتسال بانوان ادامه دهیم، اما متاسفانه این اتفاق هم رخ نداد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.