کد خبر : 144977
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 مهر 1398 - 14:25
-

سهم دینی:نبود زیرساخت‌ و سالن دلیل منحل شدن فوتسال بانوان بود

سهم دینی:نبود زیرساخت‌ و سالن دلیل منحل شدن فوتسال بانوان بود

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که تنها ۱۰ هفته از مسابقات لیگ برتر فوتسال زنان پشت سرگذاشته شده، مدیرعامل باشگاه ستارگان ورامین، ازدلایل انحلال تیم فوتسال زنان باشگاه گفت. خرداد امسال بود که امتیاز تیم لیگ برتری مقاومت شهرستان قرچک وابسته به سپاه پاسداران به دلیل ممنوعیت استفاده تیم‌های نظامی از

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که تنها ۱۰ هفته از مسابقات لیگ برتر فوتسال زنان پشت سرگذاشته شده، مدیرعامل باشگاه ستارگان ورامین، ازدلایل انحلال تیم فوتسال زنان باشگاه گفت.

خرداد امسال بود که امتیاز تیم لیگ برتری مقاومت شهرستان قرچک وابسته به سپاه پاسداران به دلیل ممنوعیت استفاده تیم‌های نظامی از سرباز قهرمان، توسط جمعی از فوتبال دوستان شهرستان ورامین خریداری شد تا این تیم لیگ برتری، مسابقات این فصل را با نام ستارگان ورامین برگزار کند.

پس از گذشت چند ماه از فعالیت این تیم لیگ برتری، هیأت فوتبال شهرستان ورامین با هدف ترویج ورزش همگانی و قهرمانی، اقدام به راه اندازی تیم فوتسال زنان کرد و قرار شد مسئولان تیم مردان ستارگان، از این تیم نیز حمایت‌های مادی و معنوی داشته باشند.

راه‌اندازی این تیم در حالی صورت گرفته بود که شهرستان ورامین از زیرساخت‌های لازم از جمله سالن‌های ورزشی استاندارد برای برگزاری مسابقات در سطح لیگ برتر محروم بود و این تیم حتی برای تمرین نیز با مشکلات عدیده‌ای مواجه شد.

با آغاز لیگ برتر فوتسال زنان در مرداد امسال، مشکلات این تیم نیز آغاز شد و نتایج ضعیف تیم ستارگان سبب شد تا زنان ورامینی از تماشای مسابقات در زمان میزبانی تیم ستارگان استقبال نکنند.

در هفته دهم این مسابقات، عدم توانایی مسئولان تیم فوتسال زنان ستارگان در تأمین زمین مورد نیاز برگزاری مسابقه، باعث شد تا برگزاری بازی این تیم با هیات فوتبال خراسان لغو شود.

پس از لغو این دیدار بود که مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان ورامین، از انحلال تیم فوتسال زنان این باشگاه خبر داد.

رضا سهم دینی اظهارداشت: نبود زیرساخت‌های مورد نیاز و سالن ورزشی برای فعالیت تیم فوتسال زنان ستارگان ورامین، دلیل منحل اعلام شدن فعالیت این باشگاه است.

وی افزود: مشکلات عدیده‌ای در طول فعالیت این تیم وجود داشت که به زودی تمامی این مشکلات را در نشست خبری با اصحاب رسانه بازگو خواهم کرد.

به دلیل حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در سفر زیارتی کربلای معلی، خبرنگارامکان پیگیری خبر انحلال تیم فوتسال زنان ستارگان را پیدا نکرد.

در هفته دهم لیگ برتر فوتسال زنان، تیم فوتسال ستارگان با ۱۰ امتیاز در رده نهم جدول قرار داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.