کد خبر : 144970
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 مهر 1398 - 14:17
-

پرهیزکار : سرمربی تیم ملی از بازیکنان جوان تراستفاده خواهدکرد

پرهیزکار : سرمربی تیم ملی از بازیکنان جوان تراستفاده خواهدکرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سخنگو و سرپرست کل مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا گفت: با همکاری مسئولان شهری و استانی، تمام شرایط میزبانی ارومیه از مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا مهیا شده است. داود پرهیزکار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی فوتسال ازبکستان به عنوان اولین تیم، دیشب و تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سخنگو و سرپرست کل مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا گفت: با همکاری مسئولان شهری و استانی، تمام شرایط میزبانی ارومیه از مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا مهیا شده است.

داود پرهیزکار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی فوتسال ازبکستان به عنوان اولین تیم، دیشب و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران نیز دقایقی پیش وارد فرودگاه این شهر شد.

وی اضافه کرد: سایر تیم ها نیز تا اواخر وقت امروز وارد ارومیه می شوند تا از روز چهارشنبه /یک آبان/ مسابقات را برگزار کنند.

وی بیان کرد: در مورد حضور بانوان با رایزنی های صورت گرفته، ورود بانوان به سالن محل برگزاری مسابقات آزاد بوده و امیدواریم بتوانیم در آینده نیز با این تجربه شاهد حضور بیشتر این قشر برای تماشای مسابقات باشیم.

سخنگو و سرپرست کل مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا در مورد تیم ملی فوتسال ایران نیز گفت: با توجه به گروه آسان، سرمربی تیم ملی از بازیکنان جوان تر در این مسابقات استفاده خواهدکرد و به بازیکنان اصلی استراحت داده تا بتوانیم برای سال های آینده و مسابقات آتی بازیکنان آماده دیگری به تیم ملی اضافه کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.