کد خبر : 145006
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مهر 1398 - 13:40
-

بازیکن فرش آرا به شهروند پیوست

بازیکن فرش آرا به شهروند پیوست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال شهروند ساری یکی از تیم‌های خوب و با ریشه دار فوتسال ایران است. این تیم از هواداران پر شور و هیجانی برخوردار است و در تمام مسابقاتی که تیم شهروند ساری میزبان است با حضور پر شور خود در سالن سید رسول حسینی سعی می‌کنند از این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال شهروند ساری یکی از تیم‌های خوب و با ریشه دار فوتسال ایران است. این تیم از هواداران پر شور و هیجانی برخوردار است و در تمام مسابقاتی که تیم شهروند ساری میزبان است با حضور پر شور خود در سالن سید رسول حسینی سعی می‌کنند از این تیم حمایت کنند.

تیم شهروند ساری در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر عملکرد مناسبی را از خود نشان داد و موفق شد در پایان رقابت‌های نیم فصل اول با کسب ۱۴ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر جای گیرد.

ساروی‌ها در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر با سرمربی نامدار خود یعنی رضا لک موفق شدند بازی‌های بسیار خوب و تماشاگر پسندی را به نمایش بگذارند. رضا لک سرمربی تیم شهروند ساری که فصل گذشته در تیم گیتی پسند اصفهان حضور داشت و توانست که با این تیم به مقام نائب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر دست پیدا کند. حال ساروی‌ها امیدوار هستند که رضا لک بتواند دوباره با عملکرد خوب خود را این بار در شهروند تکرار کند تا بتوانند در پایان این فصل رقابت‌های لیگ برتر به مقام مناسبی دست پیدا کنند.

تیم فوتسال شهروند ساری برای حضور پر قدرت خود در ادامه رقابت‌های لیگ برتر در نیم فصل دوم، اقدام به خرید سروش احمد نیا بازیکن تیم فوتسال فرش آرا مشهد را کرد. احمدنیا که سابقه ۷ سال حضور در تیم مشهدی را در کارنامه خود دارد، تصمیم گرفت از جمع فرش آرایی‌ها جدا شود و قرار است ما بقی بازی‌ها خود را در نیم فصل دوم برای تیم شهروند ساری ادامه دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.