کد خبر : 145009
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مهر 1398 - 13:43
-

سن ایچ یک بازیکن جدید گرفت!

سن ایچ یک بازیکن جدید گرفت!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال سن ایچ ساوه در رقابت‌های لیگ برتر موفق شد نتایج بسیار خوب و درخشانی را کسب کند. این تیم در پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم گیتی پسند اصفهان در جایگاه سوم جدول رده بندی مسابقات قرار گرفت. سن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال سن ایچ ساوه در رقابت‌های لیگ برتر موفق شد نتایج بسیار خوب و درخشانی را کسب کند. این تیم در پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم گیتی پسند اصفهان در جایگاه سوم جدول رده بندی مسابقات قرار گرفت.

سن ایچ در این فصل با سرمربی جوان و آینده دار خود یعنی جواد اصغری مقدم توانسته نتایج بسیار عالی را کسب کند و از همین حالا خود را یکی از مدعیان اصلی جام قهرمانی لقب داده است. حال این تیم برای حضور هر چه پر قدرت خود در ادامه رقابت‌های لیگ در نیم فصل دوم، این روز‌ها بدون حاشیه مشغول به تمرین هستند تا خود را آماده مسابقات در نیم فصل دوم کنند.

سن ایچی ها در تعطیلات نیم فصل اول موفق شدند با دو بازیکن جدید به توافق دست پیدا کنند و قرارداد‌های آن‌ها را به امضا رساندند. یکی از این بازیکنان، محمد عیدی بازیکن تیم فوتسال فرش آرا مشهد است. این بازیکن که سابقه ۳ سال حضور در تیم فرش آرا مشهد را در کارنامه خود دارد، در نهایت تصمیم گرفت از جمع فرش آرا‌ها جدا شود. عیدی پس از جدایی از فرش آرا با مسئولان تیم سن ایچ ساوه صحبت‌هایی را انجام داد و پس از توافقاتی که بین دو طرف ایجاد شد تصمیم بر آن شد که این بازیکن تا پایان فصل رقابت‌های لیگ برتر برای تیم سن ایچ بازی کند.

لازم به توضیح است که پیش از این مدیران تیم سن ایچ ساوه موفق شدند با مصطفی نظری دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال کشورمان به توافق دست پیدا کنند و قرار است نظری نیم فصل دوم را در تیم سن ایچ ساوه بازی کند.

مصطفی نظری سابقه حضور در تیم‌های گیتی پسند اصفهان و واموس اندونزی را در کارنامه خود دارد و قرار است تا پایان فصل رقابت‌های لیگ برتر از دروزاه تیم سن ایچ ساوه محافظت کند.

تیم سن ایچ ساوه برای آماده نگه داشتن بازیکنان خود در تعطیلات نیم فصل، اخیراً یک بازی تدارکاتی با تیم شاهین کرمانشاه را برگزار کرد و موفق شد در یک بازی زیبا و تماشایی نماینده کرمانشاه را با نتیجه پر گل ۴ بر ۲ شکست دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.