کد خبر : 145014
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مهر 1398 - 14:07
دسته‌بندی نشده
-

مربیان در نشست خبری فوتسال مقدماتی آسیا چه گفتند؟

مربیان در نشست خبری فوتسال مقدماتی آسیا چه گفتند؟
سرمربیان تیم‌های حاضر در مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در نشست خبری این رقابت‌ها حاضر شدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بیشنو گورانگ سرمربی نپال گفت: از تیم‌های حاضر در گروه می‌خواهم که ما را دست کم نگیرند چرا که تیمی متشکل از بازیکنان با تجربه و جوان را در اختیار داریم.

باخودیر احمدوف سرمربی ازبکستان هم ضمن تشکر از میزبانی ارومیه اظهار کرد: در گروه سختی قرار داریم و هر چهار تیم شانس صعود دارند اما تلاش می‌کنیم بعنوان تیم نخست صعود کنیم.

دژان ددویچ سرمربی تیم ملی تاجیکستان نیز با اشاره به اینکه برای بار دوم به ایران سفر می‌کنم گفت: باید در سه روز سه بازی انجام دهیم که این کار را برایمان سخت می‌کند من یک ماه پیش هدایت تاجیکستان را بر عهده گرفتم و به همین دلیل زمان‌کافی برای کسب آمادگی را نداشتیم.

این مسابقات با شرکت هفت تیم و در دو گروه به مدت سه روز به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد که بر اساس برنامه در گروه A تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، افعانستان و نپال حصور دارند و در گروه B تیم ملی ایران با جمهوری قرقیز و ترکمنستان به رقابت می‌پردازد.

روبرت گردویچ سرمربی تیم ملی ترکمنستان نیز ضمن آرزوی موفقیت برای تیم‌های حاضر در این مسابقات گفت: از آنجایی که مرحله اصلی مسابقات در کشور ترکمنستان است فرصت خوبی داریم تا از تیم‌های مختلف شناخت پیدا کنیم. خوشحالم که با ایران که جز بهترین تیم‌های جهان است بازی خواهیم کرد. رقابت اصلی ما برای کسب عنوان دومی گروه با قرقیزستان خواهد بود. وی ادامه داد هدف اول ما این است که نسبت به سال‌های گذشته بازی بهتری را انجام دهیم و شانس خوبی داریم که در این مرحله به آمادگی کامل برسیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.