کد خبر : 145088
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آبان 1398 - 15:27
-

ایرانمنش: تیم‌ها از داوری لطمه می‌خورند

ایرانمنش: تیم‌ها از داوری لطمه می‌خورند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعیده ایرانمنش سرمربی تیم فوتسال بانوان دختران کویر مس کرمان اظهار داشت: امسال با توجه به جوانگرایی‌ که ما در تیم دختران کویر مس کرمان انجام داده ایم شرایط کمی تغییر کرده است. متاسفانه کاپیتان تیم ما مصدوم شده است، اما همچنان هدفمند به مسیرمان در لیگ ادامه خواهیم داد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعیده ایرانمنش سرمربی تیم فوتسال بانوان دختران کویر مس کرمان اظهار داشت: امسال با توجه به جوانگرایی‌ که ما در تیم دختران کویر مس کرمان انجام داده ایم شرایط کمی تغییر کرده است. متاسفانه کاپیتان تیم ما مصدوم شده است، اما همچنان هدفمند به مسیرمان در لیگ ادامه خواهیم داد و تصمیم داریم رفته رفته عملکرد بهتری نسبت به گذشته داشته باشیم.

او تصریح کرد: هفته گذشته نتیجه بازی مقابل تیم رهیاب تهران را واگذار کردیم و داور این دیدار یک گل صد در صد ما را قبول نکرد. من همیشه از اول فصل هم گفتم که یک مقدار تلاش نیاز است تا سطح داوران ما ارتقا پیدا کند. ما فقط ۲ داور خوب در لیگ داریم و متاسفانه باتوجه به پیشرفت تیم ها، ضعف داوری ضربه زیادی به باشگاه‌ها می‌زند.

با اصرار می خواستند تیم ورامین  در لیگ حضور داشته باشد

ایرانمنش افزود: متاسفانه تیم ستارگان ورامین را با اصرار در لیگ آوردند و می‌خواستند مسابقات را با ۱۴ تیم برگزار کنند. فکر نمی‌کنم مشکلی پیش می‌آمد اگر لیگ از همان ابتدا با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شد. این انتخاب درستی نبود و لطمه زیادی به باشگاه‌ها وارد کرد. تمام تیم‌هایی که برای دیدار با ورامین رفتند هزینه زیادی متقبل شدند. به طور مثال همین هیئت خراسان ۱۲ میلیون برای بازی با ستارگان خرج کرد و معلوم نیست بعد از انصراف تیم ورامین چه اتفاقاتی قرار است رخ بدهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.