کد خبر : 145082
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آبان 1398 - 14:38
-

در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان؛ جدال سایپا- ملی حفاری در تهران، میزبانی نامی نو از شهروند

در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان؛ جدال سایپا- ملی حفاری در تهران، میزبانی نامی نو از شهروند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان قرار بود ۶ دیدار در شهرهای مختلف برگزار شود که با توجه به انصراف تیم ستارگان دشت ورامین بازی‌ها ۵ بازی انجام می‌شود. در اصفهان از ساعت ۱۱ تیم نامی نو در ورزشگاه پیروزی میزبان تیم شهروند ساری است، شاگردان چین سری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان قرار بود ۶ دیدار در شهرهای مختلف برگزار شود که با توجه به انصراف تیم ستارگان دشت ورامین بازی‌ها ۵ بازی انجام می‌شود.

در اصفهان از ساعت ۱۱ تیم نامی نو در ورزشگاه پیروزی میزبان تیم شهروند ساری است، شاگردان چین سری هفته گذشته در یک بازی سخت که با دفاع خوب پارس آرا همراه بود ۳ بر صفر به برتری رسیدند تا در رده پنجم قرار گیرند. شهروند ساری نیز ۲ بر یک مقابل مس رفسنجان شکست خورد و در این بازی به دنبال یک پیروزی خارج از خانه در آستانه اتمام نیم‌فصل است تا جایگاه خوبی برای خود ایجاد کند.

در دیگر بازی مهم این هفته تیم سایپا در دیداری مهم و حساس میزبان ملی حفاری اهواز است، هر دو تیم بازی‌های هفته دهم خود را با پیروزی به پایان بردند، سایپا ۳ بر یک پویندگان صنعت فجر شیراز را شکست داده و ملی حفاری در خانه ۹ بر ۳ دریژنو را مغلوب خود کرده است.

برنامه کامل مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان:

جمعه سوم آبانماه

نامی نو- شهروند ساری

سایپا- ملی حفاری اهواز

هیئت فوتبال خراسان- پارس آرا شیراز

مس رفسنجان- رهیاب تهران

پالایش نفت آبادان- ستارگان دشت ورامین (انصراف تیم ورامین)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.