کد خبر : 145090
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آبان 1398 - 16:07
-

پیروزی پرگل تاجیکستان مقابل نپال در مقدماتی آسیا+گزارش تصویری

پیروزی پرگل تاجیکستان مقابل نپال در مقدماتی آسیا+گزارش تصویری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال تاجیکستان در نخستین دیدار از مرحله مقدماتی قهرمانی ۲۰۱۹ آسیا که به میزبانی ارومیه در حال برگزاری است در دیداری پرگل مقابل تیم ملی نپال به پیروزی رسید. این دیدار به عنوان نخستین مسابقات رقابت‌های مقدماتی ۲۰۱۹ قهرمانی آسیا در منطقه جنوب مرکزی این قاره با حضور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال تاجیکستان در نخستین دیدار از مرحله مقدماتی قهرمانی ۲۰۱۹ آسیا که به میزبانی ارومیه در حال برگزاری است در دیداری پرگل مقابل تیم ملی نپال به پیروزی رسید.

این دیدار به عنوان نخستین مسابقات رقابت‌های مقدماتی ۲۰۱۹ قهرمانی آسیا در منطقه جنوب مرکزی این قاره با حضور نزدیک به ۱۰۰ تماشاگر در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد.

سه گل در نیمه نخست این مسابقات به ثمر رسید و سه گل بعدی نیز در نیمه دوم درون دروازه تیم ملی نپال قرار گرفت؛ گل‌های این دیدار را «حمیداوف رستم» در دقایق ۶ و ۲۴، «فیضعلی سرداراوف» در دقایق ۱۵ و ۲۴، «اومد کوزاوف» در دقیقه ۱۷ و «پرویز رخمت‌اوف» در دقیقه ۲۱ برای تاجیکستان به ثمر رساندند ضمن اینکه «کواتبک روشنبکوف» از تاجیکستان و «لاما مانی کومار و گورانگ بینود» از نپال از داور مسابقات کارت زرد گرفتند.

«ایدانگ هلدای» از مالزی به عنوان داور وسط این دیدار را قضاوت کرد.

عکس ها این بازی از دید دوربین عکاس ایرنا را مشاهده کنید:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.