کد خبر : 145148
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آبان 1398 - 0:17
-

حسن زاده:امکانات تیم فوتسال ایران در حد تیم‌های مطرح جهان نیست/جوانگرایی نباید باعث شود از نتیجه گرفتن غافل شویم

حسن زاده:امکانات تیم فوتسال ایران در حد تیم‌های مطرح جهان نیست/جوانگرایی نباید باعث شود از نتیجه گرفتن غافل شویم
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: امکانات تیم فوتسال ایران در حد تیم اول تا سوم دنیا نیست در حالی که انتظارات از تیم فوتسال کشورمان بسیار زیاد است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی‌اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران که در بازی امروز نیز موفق به گلزنی برابر ترکمنستان شد امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رتبه سومی فوتسال ایران در جهان اظهار کرد: امکانات تیم فوتسال ایران در حد تیم اول تا سوم دنیا نیست در حالی که انتظارات از تیم فوتسال کشورمان بسیار زیاد است.

وی تصریح کرد: سایر تیم‌های مطرح دنیا امکانات بسیار بهتری از تیم ایران داشته و عنوان سومی ایران در جهان با همت و تلاش بازیکنان حاصل شد و بنابراین باید با امکانات و برنامه‌ریزی دقیق‌تری بتوان مقام برتری را تکرار کرد.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: بی‌شک مسابقات جام ملت‌ها بسیار دشوار بوده چون مقدماتی مسابقات جام جهانی است و تمامی تیم‌ها برای کسب سهمیه در مسابقات حاضر می‌شوند بنابراین باید پس از تلاش در مسابقات جام ملت‌ها، به جام جهانی بنگریم.

وی با تاکید بر اینکه برای آینده تیم ملی قرار است جوان‌گرایی صورت گیرد بیان کرد: در این راستا جوان‌گرایی نباید سبب شود که از نتیجه غافل شد اما این جوانگرایی باید به مرور صورت گرفته تا بتواند هم خود جوانان لطمه نخورند و هم تیم ملی صدمه نبیند و بی‌شک این مسیر درست پیش می‌رود.

حسن‌زاده با تاکید بر اینکه ورزش فوتسال در آسیا پیشرفت بسیاری کرده است افزود: تیم‌های ژاپن، تایلند و اخیرا ازبکستان و ویتنام جزو تیم‌های مطرح آسیا به شمار می‌روند و با اینکه ایران چندین دوره قهرمان و نائب قهرمان آسیا شده است اما با توجه به رشد فوتسال در آسیا، شرایط برای ایران نیز دشوار شده اما تیم کشورمان سعی دارد که از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.