کد خبر : 145294
تاریخ انتشار : جمعه 3 آبان 1398 - 18:42
دسته‌بندی نشده
-

جشنواره گل ازبکستان مقابل تاجیکستان

جشنواره گل ازبکستان مقابل تاجیکستان
تیم ملی فوتسال ازبکستان امروز /جمعه/ در سومین دیدار خود از مرحله مقدماتی قهرمانی ۲۰۱۹ آسیا به میزبانی ارومیه، با پیروزی پر گل ۹ بر ۳ مقابل تاجیکستان به عنوان تیم نخست گروه خود به مرحله نهایی راه یافت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ازبکستان امروز /جمعه/ در سومین دیدار خود از مرحله مقدماتی قهرمانی ۲۰۱۹ آسیا به میزبانی ارومیه، با پیروزی پر گل ۹ بر ۳ مقابل تاجیکستان به عنوان تیم نخست گروه خود به مرحله نهایی راه یافت.

به گزارش ایرنا، این دیدار به عنوان هشتمین مسابقه از رقابت‌های مقدماتی ۲۰۱۹ قهرمانی آسیا در منطقه جنوب و مرکز این قاره امروز با حضور نزدیک به ۵۰۰ تماشاگر در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد.

تیم ملی ازبکستان که پیش از این صعود خود به مرحله نهایی این مسابقات را مسجل کرده بود در حالی در نیمه نخست به مصاف تیم آماده تاجیکستان رفت که در ابتدای بازی با قبول ۲ گل پیاپی از حریف خود عقب افتاد.

اما این پایان بازی نبود و به یک باره ورق برگشت و موتور گلزنی‌های تیم ازبکستان روشن شد به طوری بازیکنان جوان و با انگیزه این تیم توانستند با به ثمر رساندن پنج گل متوالی نتیجه نیمه نخست را ۵ بر ۲ به سود خود کنند.

در نیمه دوم این دیدار اغلب ضربات تیم ملی تاجیکستان به در بسته خورد به طوری که از پنج گل رد و بدل شده در این نیمه، سهم ازبکستان ۴ و سهم تاجیکستان تنها یک گل بود.

در این مسابقه جذاب و پرگل «اکبر عثمانوف» در دقایق ۸ و ۱۷، «خوسنیدین نیشونوف» در دقیقه ۱۵، «دلشاد راخمتوف» در دقیقه ۱۸، «داورون چوریف» در دقایق ۲۰، ۲۶ و ۲۸، «خوشنار ارکینوف» در دقیقه ۲۵ و «دلمراد شاوکاتوف» در دقیقه ۲۹ برای تیم ملی ازبکستان و «باهودور خوجائف» در دقایق یک و چهار و «رحمانعلی شاریپوف» در دقیقه ۳۱ برای تیم ملی تاجیکستان گلزنی کردند.

قضاوت این دیدار بر عهده «ترانگ گوک دانگ» از کشور ویتنام بود و این داور در جریان بازی «مرادالو آلیکولوف»، «باهودور خوجائف» و «پرویز رخمتوف» از تاجیکستان و «ساناتولا جورائف» از ازبکستان را با کارت زرد جریمه کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.