کد خبر : 145325
تاریخ انتشار : جمعه 3 آبان 1398 - 22:29
-

حسن زاده: بهتر است با تیم های اروپایی و صاحب سبک بازی کنیم/ ایران با جوانان نمایش قابل قبولی داشت

حسن زاده: بهتر است با تیم های اروپایی و صاحب سبک بازی کنیم/ ایران با جوانان نمایش قابل قبولی داشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: صعود به مرحله نهایی مسابقات ۲۰۲۰ آسیا حق ما بود و همچنان مدافع عنوان قهرمانی قاره کهن هستیم. علی‌اصغر حسن‌زاده افزود: تیم ملی ایران به همراه جوانان جویای نام خود در ۲ دیدار خود مقابل ترکمنستان و قرقیزستان نمایش قابل قبولی به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: صعود به مرحله نهایی مسابقات ۲۰۲۰ آسیا حق ما بود و همچنان مدافع عنوان قهرمانی قاره کهن هستیم.

علی‌اصغر حسن‌زاده افزود: تیم ملی ایران به همراه جوانان جویای نام خود در ۲ دیدار خود مقابل ترکمنستان و قرقیزستان نمایش قابل قبولی به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به حضور بانوان تماشاگر در سالن غدیر ارومیه و تماشای دیدارهای تیم ملی کشورشان بیان کرد: حمایت همه‌جانبه هواداران از بازیکنان ملی‌پوش انگیزه و روحیه مضاعفی به آنان می‌بخشد.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات کادر فنی تیم ملی ایران با جوان‌گرایی و دعوت از بازیکنان مستعد سعی در شناخت هرچه بیشتر وضعیت فنی و جسمی آنان داشت و بدون شک ارزیابی خوب از این بازیکنان به عمل آمد.

«حسن‌زاده»، گفت: تیم ملی ایران برای بالابردن میزان آمادگی خود بهتر است دیدارهای دوستانه‌ای با تیم‌های اروپایی و صاحب سبک داشته باشد و به طور حتم مسوولان فدراسیون و کادر فنی برنامه‌ریزی‌هایی برای این مساله دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.