کد خبر : 145253
تاریخ انتشار : جمعه 3 آبان 1398 - 16:18
-

سرمربی افغانستان: قبول ۲ باخت ما را بی‌انگیزه کرد

سرمربی افغانستان: قبول ۲ باخت ما را بی‌انگیزه کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان گفت: بعد از ۲ شکست در بازی‌های قبلی و برد قرقیزستان، بازیکنانمان بی‌انگیزه شدند ولی توانستیم از لحاظ روحی آنها را آماده بازی با نپال کنیم و خوشحالیم در این بازی به برتری دست یافتیم. «عبدالرزاق ممرک»روز جمعه پس از پیروزی ۶ بر ۲ تیمش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان گفت: بعد از ۲ شکست در بازی‌های قبلی و برد قرقیزستان، بازیکنانمان بی‌انگیزه شدند ولی توانستیم از لحاظ روحی آنها را آماده بازی با نپال کنیم و خوشحالیم در این بازی به برتری دست یافتیم.

«عبدالرزاق ممرک»روز جمعه پس از پیروزی ۶ بر ۲ تیمش مقابل نپال در نشست خبری در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به نوپا بودن فوتسال نپال، می‌دانستیم بازی نسبتا آسانی در پیش خواهیم داشت با این حال مشکل ما برای این بازی آماده‌سازی تیم از لحاظ روحی و روانی بود.

وی ادامه داد: با توجه به ۲ باخت قبلی تیم‌مان و برد دیروز تیم قرقیزستان و قطعی شدن حذف ما از راهیابی به دور نهایی، بازیکنان بی‌انگیزه بودند و ما نیز آماده‌سازی تیم از لحاظ روحی و روانی را بیشتر مدنظر قرار دادیم که خوشبختانه توانستیم شرایط خوبی را در بین بازیکنان ایجاد و در این مسابقه پیروز شویم.

سرمربی تیم ملی افغانستان گفت: بعد از به ثمر رساندن گل زودهنگام شرایط‌مان بهتر شد و توانستیم به خوبی بازی را مدیریت و نتیجه مدنظر را کسب کنیم.

«ممرک»، در پاسخ به سوالی در مورد استفاده از بازیکنان تیم زیر ۲۰ سال این کشور که نایب قهرمان آسیا شده است، گفت: ۳ بازیکن به نام‌های محمدجواد صفری، اکبر کاظمی و هادی جعفری که در مسابقات زیر ۲۰ سال آسیا جزو بهترین‌ها نیز انتخاب شدند در ترکیب تیم بزرگسالان حضور داشتند و توانستند عملکرد قابل قبولی نیز به نمایش بگذارند.
وی در مورد تفاوت تیم زیر ۲۰ سال با تیم بزرگسالان نیز گفت: تیم زیر ۲۰ سال علاوه بر اردوهای بلندمدت چند بازی دوستانه نیز قبل از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انجام داده بود ولی تیم بزرگسالان به دلیل بسته بودن بودجه فوتسال افغانستان از طرف فیفا و AFC نتوانست برنامه‌های آماده‌سازی خود را اجرایی کند ضمن اینکه قبل از آغاز مسابقات با مصدومیت و محرومیت ۲ بازیکن نیز مواجه شدیم.

سرمربی افغانستان، این رقابت‌ها را یک تجربه خوب برای فوتسال این کشور دانست و اضافه کرد: برای آینده فوتسال نیاز به اردوهای تمرینی بیشتر و بازی‌های دوستانه داریم تا روند رو به جلوی خود را ادامه داده و دوباره به سطح قابل قبولی برسیم ضمن اینکه درهای تیم ملی افغانستان به روی همه بازیکنان چه بازیکنان داخل کشور و چه مهاجرین باز است و ما برای پیشرفت فوتسال از تمام ظرفیت افغانستان استفاده خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: فوتسال در داخل افغانستان نوپاست و لیگ مناسبی نیز برگزار نمی‌شود لذا برای رشد موثرتر، باشگاه‌ها باید فعال شده و اقدام به تربیت بازیکنان بیشتری برای فوتسال کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.