کد خبر : 145220
تاریخ انتشار : جمعه 3 آبان 1398 - 11:33
-

عظیمی : هدفم رسیدن به مرحله نهایی است/باید عملکرد بهتری نسبت به بازی اول داشته باشم

عظیمی : هدفم رسیدن به مرحله نهایی است/باید عملکرد بهتری نسبت به بازی اول داشته باشم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بهزاد عظیمی در ابتدا گفت: خوشبختانه شرایط خوبی دارم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا در ارومیه به همراه سایر بازیکنان در خدمت تیم ملی هستم. وی درباره میزان رضایت از عملکرد خودش در بازی قبل گفت: به هرحال قرار گرفتن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بهزاد عظیمی در ابتدا گفت: خوشبختانه شرایط خوبی دارم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا در ارومیه به همراه سایر بازیکنان در خدمت تیم ملی هستم.

وی درباره میزان رضایت از عملکرد خودش در بازی قبل گفت: به هرحال قرار گرفتن در شرایط جدید به خصوص در هر تورنمنت کمی زمان‌بر است، به خصوص که تنها دو بازی در این مسابقات داریم و برای بازی دوم باید همه سعی و تلاشم را انجام بدهم تا با حفظ آرامش، عملکرد بهتری نسبت به بازی اول داشته باشم.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان با اشاره به جوانگرایی صورت گرفته در تیم افزود: بازیکنان حاضر در این مسابقات از برترین‌های لیگ هستند و به همین دلیل هم به تیم ملی دعوت شدند. کادرفنی آنقدر فضای خوبی ایجاد کرده که راهی جز استفاده از این موقعیت برای بازیکنان جوان باقی نمانده است. خودم هم باید سخت کار کنم تا بتوانم جایگاهم را تثبیت کنم.

عظیمی درباره بازی اول برابر ترکمنستان و بازی امروز برابر قرقیزستان گفت: شناخت کافی از تیم ترکمنستان نداشتیم، فقط می‌دانیم که ما تیم ایران هستیم و باید در مقابل هر تیمی از نام ایران و فوتسال کشورمان دفاع کنیم. به همین دلیل تفاوتی ندارد که برابر چه تیمی به میدان می‌رویم. باید با تمام قوا به زمین مسابقه برویم و نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی ادامه داد: بازی امروز برابر قرقیزستان هم شرایط یکسانی با بازی قبل دارد و تنها برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم. با اینکه از قبل صعود ما مسجل شده اما باید به خاطر کشورمان و مردمی که به سالن بازی‌ها می آیند، با برد از زمین مسابقه خارج شویم.

عظیمی در پایان درباره اهدافش گفت: مدت دو سال است که به اردوهای تیم ملی و بازیهای دوستانه دعوت شده ام و بدون شک دست از تلاش بر نمی‌دارم، چراکه هدفم رسیدن به جمع بازیکنان اعزامی به مسابقات مرحله نهایی است. امیدوارم در نهایت به هدفم برسم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.