کد خبر : 145218
تاریخ انتشار : جمعه 3 آبان 1398 - 11:28
دسته‌بندی نشده
-

نعمتیان:قرار گرفتن در جمع بازیکنان اعزامی کار سختی است/امروز بازی سختی داریم

نعمتیان:قرار گرفتن در جمع بازیکنان اعزامی کار سختی است/امروز بازی سختی داریم
بازیکن جدید تیم ملی از تجربه حضور در این تیم و بازی امروز گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، طاها نعمتیان بازیکن بیست و چهار ساله و قمی در خصوص حضور در تیم ملی فوتسال ایران گفت: این اولین دوره‌ است که برای بازیهای رسمی به تیم ملی دعوت شدم. امیدوارم مربیان از عملکردم رضایت داشته باشند. امروز هم بازی سختی داریم و امیدواریم با دست پر زمین را ترک کنیم. پس از آن تا مسابقات بعدی که تورنمنت دوستانه در مشهد است، باید دید چه اتفاقی برایم رقم می‌خورد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا توقع دعوت شدن به تیم ملی برای مسابقات رسمی را داشت یا خیر، گفت: در چند سال اخیر خیلی تلاش کردم، به خصوص در اردوهایی که دعوت می‌شدم. از خودم این انتظار را داشتم که به تیم ملی دعوت شوم، لطف خدا و دید مربیان اینگونه بود که به تیم ملی دعوت شوم و به نوعی مزد زحماتم را بگیرم.

بازیکن جوان تیم ملی فوتسال و سن ایچ ساوه درباره مسابقات مرحله نهایی و شانس قرار گرفتنش در جمع ملی‌پوشان اعزامی، گفت: در زمان باقیمانده تا مسابقات همه سعی و تلاشم را برای جلب نظر کادرفنی به کار می‌گیرم، باید در بازی اول و بازی امشب برابر قرقیزستان عملکردی از خودم نشان بدهم که هم خودم و هم مربیان از آن راضی باشیم. البته که قرار گرفتن در جمع ۱۴ بازیکن اعزامی کار سختی است و بازیکنان دیگر هم برای آن تلاش می‌کنند، به هرحال باید خودمان را اثبات کنیم.

نعمتیان در پایان در خصوص نعامل بازیکنان باتجربه با بازیکنان جوان تازه دعوت شده به تیم ملی گفت: رفتار آنها بسیار خوب است و اصلا تصور این میزان از بها دادن به جوان ها از سوی آنها را نداشتم. حمایت خیلی خوبی از جوان‌ها می کنند که برایم ارزشمند است و باید از آنها تشکر کنم. امیدوارم در نهایت جواب لطف آنها و اعتماد کادرفنی را با عملکرد خودمان بدهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.