کد خبر : 145395
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 - 11:27
-

آقاپور :نظر مربی را به طور کامل جلب کردم / از کشور آذربایجان پیشنهاد بازی داشتم

آقاپور :نظر مربی را به طور کامل جلب کردم / از کشور آذربایجان پیشنهاد بازی داشتم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سالار آقاپور بازیکن ارومیه‌ای تیم ملی فوتسال ضمن قدردانی از حضور پرشکوه و استقبال مردم از بازی‌های آسیایی فوتسال، اظهار کرد: دیروز با همدلی بازیکنان و حمایت پرشور هواداران نتیجه خوبی را گرفتیم. وی افزود: اولین حضورم در مسابقات ملی بود خوشبختانه بازی خوبی داشتیم و نظر مربی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سالار آقاپور بازیکن ارومیه‌ای تیم ملی فوتسال ضمن قدردانی از حضور پرشکوه و استقبال مردم از بازی‌های آسیایی فوتسال، اظهار کرد: دیروز با همدلی بازیکنان و حمایت پرشور هواداران نتیجه خوبی را گرفتیم.

وی افزود: اولین حضورم در مسابقات ملی بود خوشبختانه بازی خوبی داشتیم و نظر مربی را به طور کامل جلب کرده و امیدوارم در مراحل بعدی دعوت شوم و بتوانم برای تیم خود بازی کنم.

ملی پوش ارومیه‌ای فوتسال با بیان اینکه در بازی‌های قبلی اشتباهاتی داشتم، افزود: در صدد جبران تمام کم‌ و کاستی‌های بازی‌های قبلی هستم امیدوارم بتوانم در سطح بازیکن ملی بدرخشم.

وی تصریح کرد: نیم فصل دوم فوتسال از ۹ آذر ماه شروع شده و بنده نیز در تیم مس سونگون بازی‌های خود را انجام خواهم داد.

آقاپور اضافه کرد: از کشور آذربایجان پیشنهاد بازی داشتم اما ترجیح دادم در باشگاه مس سونگون بازی خود را ادامه دهم اما درباره کشورهای اروپایی که کیفیت بالا دارند امیدوارم و علاقه دارم  روزی برسد لژیونر شوم ودر یکی از کشورهای اروپایی بازی بکنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.