کد خبر : 145334
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 - 9:44
-

بارانی :شکست سایپا حس خوبی است /برنامه‌های ما این است که همه تیم‌ها را شکست دهیم

بارانی :شکست سایپا حس خوبی است /برنامه‌های ما این است که همه تیم‌ها را شکست دهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مینا بارانی با اشاره به بازی سخت و حساس تیمش با تیم فوتسال سایپا گفت: از آنجایی که سایپا میزبان بود می‌دانستیم که بازی سختی را در پیش داریم، اما سایپا تیم خیلی خوبی است و جوان‌های خیلی خوبی برابر تیم ما بازی کردند و نشان دادند که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مینا بارانی با اشاره به بازی سخت و حساس تیمش با تیم فوتسال سایپا گفت: از آنجایی که سایپا میزبان بود می‌دانستیم که بازی سختی را در پیش داریم، اما سایپا تیم خیلی خوبی است و جوان‌های خیلی خوبی برابر تیم ما بازی کردند و نشان دادند که فوتسال بانوان می‌تواند آینده خیلی خوبی را با این جوان ها داشته باشد. بازیکنان من هم با جان و دل بازی کردند و باعث شدند تیم ما اولین باخت سایپا را رقم بزند.

وی افزود: شکست سایپا حس خوبی است اما مسابقات هنوز تمام نشده و تلاش ما این است که در مرحله پلی آف قهرمان لیگ برتر شویم.

سرمربی تیم ملی حفاری اهواز درباره عوض شدن نظر داور در پنالتی برای سایپا اظهار داشت: آن صحنه پنالتی نبود دروازه بان ما در محوطه جریمه توپ را گرفت و داور شاید خیلی سریع تصمیم گرفت و شاید اگر گل می‌خوردیم شرایط برای ما سخت‌تر می‌شد، اما توانستیم ببریم.

وی درخصوص هدف تیمش تا پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال گفت: تمام برنامه‌های ما این است که همه تیم‌ها را شکست داده و این فصل را به پایان ببریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.