کد خبر : 145464
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 - 14:41
-

رستمی : طرح انحلال هایپر ناشی از مشکلات مدیریتی است / شرایط برابری حتی با تیم‌های درجه دو و سه هم نداریم

رستمی : طرح انحلال هایپر ناشی از مشکلات مدیریتی است / شرایط برابری حتی با تیم‌های درجه دو و سه هم نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی سابق تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر از مشکلات حاشیه‌ای و غیر فنی که افراد فرصت‌طلب برای مطرح کردن خودشان برای تیم ایجاد کردند، می‌گوید. سعید رستمی در خصوص جدایی‌اش از تیم هایپر، اظهار کرد: اصلاً تصمیم به مصاحبه نداشتم و ترجیح می‌دادم سکوت کنم؛ اما با توجه به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی سابق تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر از مشکلات حاشیه‌ای و غیر فنی که افراد فرصت‌طلب برای مطرح کردن خودشان برای تیم ایجاد کردند، می‌گوید.

سعید رستمی در خصوص جدایی‌اش از تیم هایپر، اظهار کرد: اصلاً تصمیم به مصاحبه نداشتم و ترجیح می‌دادم سکوت کنم؛ اما با توجه به برخی شرایط نیاز شد که برخی مسائل بازگو شود. هایپر تیمی است که اکثر نفرات تیم کادر و بازیکنان بومی استان بودند و دلم نمی‌خواهد که ضربه‌ای به آن‌ها وارد شود. سال ۹۶ موسسه‌ای را در شاهین‌شهر ثبت کردیم به نام “نعیم سعد مهرگان” و باشگاه هایپرشهر که یکی از فروشگاه‌های هاپیر در شاهین‌شهر تقبل کرد که هزینه‌ها را پرداخت کند. سال اول دسته دو بودیم و بعد به دسته یک راه پیدا کردیم و در ادامه به لیگ برتر رسیدیم.

وی افزود: سال‌های قبل مشکل هزینه نداشتیم، باوجود کم و کسری‌هایی که بود و شرایط اقتصادی بد جامعه ما با هزینه‌های ناچیزی که با بچه‌ها توافق کرده بودیم، مشکلی نبود. در یک مجموعه، هدف خیلی مهم است، سال‌های قبل به‌عنوان‌ مثال لباس ما در بیشتر مواقع از تیم‌های دیگر کیفیت پایین‌تری داشت و یا قرارداد بازیکنان یک‌پنجم دیگر تیم‌های هم‌سطح ما بود.

رستمی ادامه داد: اما هدف چیز دیگری بود و هدف اصلی این بود که ثابت کنیم اصفهان می‌تواند در کنار گیتی پسند یک تیم دیگر در لیگ برتر داشته باشد، چرا که چنین ظرفیتی وجود دارد. ما با خیلی از این کمبودها با همدلی گذر کردیم و نتایج هم به‌گونه‌ای بود که این را ثابت کرد.

سرمربی سابق هایپر شاهین‌شهر تاکید کرد: در حال حاضر بازیکن اصفهانی در سطح لیگ برتر کم داریم و این نشان از ضعف بازیکنان نیست، متاسفانه شرایط به نحوی بوده است که نفرات خوبی که داشتیم، دیده نشدند و یا کنار گذاشته شدند چه کادر، چه بازیکن.

رستمی تصریح کرد: واقعیت امر این است که امسال یکسری مشکلات بود، فروردین‌ماه که شروع کردیم، به من گفتند لیست بدهید و از آن لیست فقط یک نفر جذب شد. چندین بار لیست تغییر داده شد، بازیکن دعوتی به اردوی ملی داشتیم که آمدند و قرارداد داخلی بسته شد؛ اما شرایط را که دیدند از جمع ما جدا شدند. این از ضعف باشگاه است که نتواند بازیکنی که قرارداد داخلی بسته را نگه دارند تا دقیقه نود دنبال بازیکن بودیم، از ۵ سهمیه ۳ سهمیه پر شده است.

وی خاطرنشان کرد: دوره پیش فصل و بدنسازی خوبی نداشتیم و اگر هم جلساتی بود با حضور تمامی نفرات نبود. بسیاری از نفرات که در سال‌های گذشته هم داشتیم به‌نوعی کنار گذاشته شدند. از همه مهم‌تر شروع فصل با قرعه‌های بد و بازی‌های دشوار روبرو شدیم، به‌خصوص شروع با گیتی پسند و مس بود و بعد از آن دو بازی خارج از خانه با ملی حفاری و شهروند. تا هفته هفتم شرایط مساعدی نداشتیم، یعنی به غیر بحث روانی در تمامی فازها خوب بودیم. خوب بازی می‌کردیم. خوب خلق موقعیت می‌کردیم؛ اما نتایج خوب نبود که بیشتر به باشگاه و گرفتن نفرات بازمی گشت.

رستمی در خصوص شرایط هایپر و صحبت با مدیران باشگاه، اظهار کرد: فکر می‌کنم ۱۸ خرداد بود که شرایط خوب نبود و زمانی که دیدم بازیکنانی که لیست دادم جذب نشده به تمرین نرفتم و پیام دادم در صورتی‌که بازیکنانی که لیست دادم جذب نشوند با این شرایط ادامه نخواهم داد و به مشکل برمی‌خوریم. دو روز تمرین کنسل شد و بعد پیام دادند مشکلات حل‌شده و ما هم به این صحبت ها اعتماد کردیم. در ادامه هفته چهارم با سن‌ایچ بازی داشتیم که دو هفته پشت هم مساوی کرده بودیم. برخی بازیکنان از وضعیت غذا و اسکان به‌ شدت معترض بودند، چون باشگاه ساختار کاملی نداشت، این موضوعات را کادر پیگیری می‌کرد و شده بود وظیفه من. به بازیکنان گفتم تلاش کنید که پیروز شویم؛ اما جدای از هر نتیجه اگر مشکلات حل نشد من استعفا خواهم داد. سن ایچ را بردیم و من شفاهی اعلام استعفا کردم بعد چند نفر از بازیکنان را جمع کردند و گفتند که مشکلات حل می‌شود و صورت‌جلسه را برای من فرستادند، فکر کردیم که مشکلات حل می‌شود، دو هفته گذشت علاوه بر اینکه حل نشد بدتر هم شد و کار به‌جایی رسید که بازیکنان به من هم بی‌اعتماد شده بودند.

سرمربی سابق تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر، تاکید کرد: شرایط برابری حتی با تیم‌های درجه دو و سه لیگ برتر هم نداریم؛ متاسفانه مدیریت یعنی وقتی پول نیست کار کنی، اگر پول و بودجه خوب باشد هرکسی می‌تواند تیم داری کند، ما نتوانستیم خوب مدیریت کنیم، در بخش مالی اصلاً وظیفه من نبود و البته صداقت هم نبود. من صحبت می‌کردم می‌گفتند چرا هوای بازیکن را داری؟ بازیکنی که صبحانه درست نخورده یا ناهار و شام وی یک وعده می‌شود، نمی‌تواند درست تمرین کند، رفته‌رفته این مشکلات زیاد شد.

وی افزود: هفته هشتم بعد از بازی با اذرخش به من گفتند چه چیزی نیاز دارید که من گفتم طبق صحبتی که شد یک بازیکن خارجی که گویا کارهای وی هم انجام‌شده بود و ۱۵ درصد قرارداد بازیکنان این شرط من بود. دو روز بعد از بازی از طریق رسانه‌ها متوجه شدم با استعفای من موافقت شده است در صورتی‌ که استعفای من مربوط به یک ماه قبل بود. در رسانه‌ها گفته بودند که جلسه هیئت‌رئیسه بوده و من در جلسه حضور داشتم؛ اصلاً هیئت‌رئیسه نیست و اگر هم بود من دعوت نشده بودم. صادقانه بگویم حتی یک‌بار به من شفاهی تذکر ندادند. یکسری مسائلی است که به دلیل نوپا بودن و در سطح لیگ برتر بودن در شهرستان افرادی که به طرق مختلف سمت داشتند، سعی می‌کردند خودشان را مشاور نشان دهند که افراد سطح پایین فنی بودند و این نظرات این اتفاقات را رقم زد.

رستمی تاکید کرد: مشکلات غیر فنی از ما انرژی گرفت. فکر می‌کنم شرایط خیلی سخت می‌شود و معتقدم خدا من را دوست داشته که از این شرایط دورم کرد و نجات داد. طی دوماهه گذشته من جواب تلفن کسی را ندادم و امیدوارم تیم نتیجه بگیرد. به هر جهت تیم  استان و آینده عده‌ای جوان است. اما قطعاً پیگیر مسائل انضباطی هستم،قرارداد دوساله دارم امسال که چیزی نگرفتم و از سال قبل در خصوص انتقال سهمیه از دسته یک به لیگ برتر مبلغی را بدهکار هستم.

وی اظهار کرد: در ساختار تمام هیئت‌های ورزشی و ادارات نفراتی هستند که ورزشی نیستند؛ اما به دلیل این‌که در هیئت و ساختار وجود دارند باید با آن‌ها تعامل کنیم. در شاهین‌شهر تیمی در لیگ دسته دوم هم نداشتیم، باوجود اینکه نیروها و استعدادهای زیادی داریم، اما در فاز مدیریت ضعیف هستیم. در شاهین‌شهر وقتی این اتفاقات افتاد از دسته دو تا لیگ برتر و بعد حضور بانوان در مسابقات ما و حمایت از جانب تماشاگران موجب شد عده‌ای فضا را برای عرض‌اندام مناسب ببینند. شهرت و محبوبیت موجب شد عده‌ای وارد میدان شوند و حمایت‌های آن‌ها دخالت ایجاد کرد.

سرمربی سابق هایپر شاهین‌شهر در خصوص خبرهایی که از انحلال تیم به میان می‌آید، گفت: این مشکلات مدیریتی است که باید حل کنند و من هم شنیدم و حس می‌کنم شرایط خوب نیست؛ ولی امیدوارم عکس این قضیه شود. اخباری هم که می‌شنوم منفی است. نفرات خوبی در مجموعه هایپر است، اما کنترل حواشی کار را سخت کرده است، تیم‌های سطح پایین‌تر در لیگ برتر هستند، اما موفق رفتار کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰

سلطان مصطفوی

ناشناس شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱

مدیران هایپر واقعا بی هنر و یه مشت ادم دروغگو هستند
چیزی جز دروغ از دهنشون بیرون نمیاد بعد رفتن رستمی هم مصطفوی رو سرمربی گذاشتن که واقعا در سطح این تیم نیست ولی چون نمیخان هزینه کنن و یه ادم زیر دست کنار خودشون میخان اون رو بعنوان یرمربی انتخاب کردن و دارن با ابروی یه عده جوان و شهر اصفهان بازی میکنن
ادمهایی مثل حسنزاده،بحرینی بیشتر خیانت میکنن تا خدمت