کد خبر : 145446
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 - 12:37
-

شریف:مطمئنم تماشاگران از بازی و عملکرد تیم ما ناراضی بودند

شریف:مطمئنم تماشاگران از بازی و عملکرد تیم ما ناراضی بودند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی نبودم، اما از اینکه به سه امتیاز دیدار دست یافتیم خوشحالم. فاطمه شریف در رابطه با پیروزی تیمش در برابر پارس آرا شیراز در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: با وجود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی نبودم، اما از اینکه به سه امتیاز دیدار دست یافتیم خوشحالم.

فاطمه شریف در رابطه با پیروزی تیمش در برابر پارس آرا شیراز در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: با وجود اینکه بردیم، اما از نتیجه راضی نبودم و مطمئنم تماشاگرانی که برای تماشای بازی آمده بودند، نیز از بازی و عملکرد تیم ما ناراضی بودند. سه هفته دوری از مسابقات باعث شد که نتوانیم کیفیت همیشگی را داشته‌باشیم.

وی ادامه داد: ۶ شوت ما به تیرک دروازه حریف اصابت کرد و بدشانس بودیم. متأسفانه بازیکنان، آن بازی همیشگی را ارائه نکردند و از عملکرد آن‌ها راضی نبودم. خوشبختانه توانستیم از بازیکنان جوان خود، از جمله زهرا محمدزاده که یکی از گل‌های بازی را به ثمر رساند و دروازه‌بان تیم، بیشتر استفاده کنیم تا این بازیکنان بیشتر خود را نشان بدهند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی اظهار کرد: پارس آرا شیراز حریف قابل احترامی بود، آنها با وجود اینکه بازیکنان کمی داشتند، خیلی خوب جنگیدند. پارس‌آرا به استثناء باخت سنگین مقابل سایپا که به دلیل مصدومیت بازیکنانش رقم خورد، در سایر بازی‌های خود عملکرد خوبی داشته است.

وی در خصوص غیبت بازیکنان پارس آرا در این بازی بیان کرد: در بازی مقابل سایپا، پارس آرا دروازه‌بان و دو بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، اما در این بازی، تمام بازیکنان اصلی‌اش، حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.